Avatar billede vejgaard Nybegynder
20. juni 2004 - 23:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

svar når man ikke er tilstede

Jeg har et kort spørgsmål.

Jeg har outlook xp , og går snart på ferie.
Jeg vil gerne have at folk får en mail retur når de har sendt en til om at jeg er på ferie.
problemmet er at det drejer sig kun min private maskine , det vil sige jeg har ikke exchange på min computer.

Findes der et andet program man kan få til at sende en sådan besked ?

Håber på snarligt svar fra en af jer eksperter :)

Vejgaard
Avatar billede ttopholm Nybegynder
21. juni 2004 - 00:04 #1
nope.. du kan kun gøre det på mail-serveren, så hvis det er domæne du har.. der ligger  hos en udbyder, kan du med stor sandsynlighed gå ind på deres admin menu, og sætte auto-reply på.. det ville jo være smart...
Avatar billede krogsager Nybegynder
21. juni 2004 - 00:58 #2
Enig med ttopholm, det smarteste ville være hvis du kan gøre de hos udbyderen. Alternativet er (Hvis du har e xDSL forbindelse) at lade stå PC'en on hele ferien, så kan du godt lave en "auto-reply".
Avatar billede foralias Praktikant
21. juni 2004 - 12:10 #3
Forudsat din maskine står tændt konstant og din outlook kører, kan du oprette en regel med et automatisk svar, dette gør du under indstillinger og "ikke tilstede assistenten".
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. juni 2004 - 12:00 #4
Har du fundet en loesning vejgaard
Avatar billede foralias Praktikant
01. juli 2004 - 12:42 #5
Åbenbart, siden han har afvist mit svar ;-)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
01. juli 2004 - 12:48 #6
Hmmm. det kan jeg se...
Avatar billede krogsager Nybegynder
01. juli 2004 - 13:44 #7
Han skulle vel bruge point'ene til ferie drinks...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
01. juli 2004 - 13:46 #8
ja :-)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
01. juli 2004 - 13:46 #9
Det er jo m eget simpelt det som foralias siger, for hvis den ikke modtager mails i outlook, så sender den selvfølgelig heller ikke, hvilket den ikke kan hvis den er slukket. foralias>> Ikke-til-stede-assistenten findes kun hvis man kører exchange!
Avatar billede ttopholm Nybegynder
01. juli 2004 - 13:48 #10
Han er sgu nok taget på ferie
Avatar billede vejgaard Nybegynder
17. august 2004 - 15:13 #11
sorry er lukket
Avatar billede krogsager Nybegynder
17. august 2004 - 15:19 #12
Ja, det havde vi næsten regnet ud! -var det en god ferie?
Avatar billede vejgaard Nybegynder
17. august 2004 - 15:20 #13
jo tak
Avatar billede vejgaard Nybegynder
17. august 2004 - 15:21 #14
hvordan f...n får jeg lukket for det her :)