Avatar billede joki Juniormester
17. juni 2004 - 20:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

web programmør søges

Hej

Jeg har længe gået med en ide til en hjemmeside der tilbyder en ny service, der ikke er set før i den branche, den henvender sig til.
Websiden skal tilgå en database f.eks. mysql.
Jeg kan selv lave databasen, men mangler en der kan lave hjemmesiden.
Arbejdet vil være ulønnet indtil det giver overskud, men herefter vil der være mulighed for andel i firmaet.
Jeg har så småt forhørt mig i den branche det henvender sig til og har fået positiv respons.
Ser frem til at høre fra nogle der kan programmere, men ønsker samtidig kun at høre fra folk seriøse folk der har tiden og muligheden for at afprøve projektet.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
17. juni 2004 - 21:08 #1
kan du ikke sende en mail med noget mere info om projektet? kasper (a) holtze.dk
Avatar billede fun22 Nybegynder
17. juni 2004 - 21:10 #2
ja noget mere info ville hjælp... ligeledes en mail til jtp@home2.gvdnet.dk med mere info..
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
17. juni 2004 - 21:12 #3
Send også til mig jesper@n-club.dk men er det php eller asp????
Avatar billede nielsmo Nybegynder
17. juni 2004 - 23:35 #4
vil også gerne høre mere om det... niels@ung-sejl.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
18. juni 2004 - 00:25 #5
casperstbk@yahoo.dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
18. juni 2004 - 14:00 #6
du må også gerne sende mig mere info på
invipun@hotmail.com
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. juni 2004 - 20:17 #7
har fået din mail, og synes da det lyder spændene.

men at diskutere om det skal være i asp eller php... det ville være dybt godnat. Så derfor synes jeg du skulle slå plat eller krone om det. Begge programmerings sprog har fordele og ulæmper.

Jeg an kun asp, men der er andre der kun kan php så det er enten det ene eller det andet. Hvis du forstår...
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
11. juli 2004 - 13:09 #8
Vil også gerne høre nærmere - anders@thingholm.dk