Avatar billede jfl Nybegynder
17. juni 2004 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

1 pixel for lav i Mozilla

www.journster.com er der "tabs" i toppen. I IE ser det fint ud, men i Mozilla er de 1 pixel for lave. Hvad gør man så det ser fint ud i begge browsere?
Avatar billede skovenborg Nybegynder
17. juni 2004 - 14:44 #1
en direkte måde ville være at skrive:
#tabs {
    background-color: #003366;
    padding: 3px;
    padding-left: 10px;
}
HTML > BODY #tabs {padding-bottom:2px;}

Læg dog mærke til at ældre Mozilla browsere nok heller ikke vil kunne forstå > selectoren
Avatar billede jfl Nybegynder
18. juni 2004 - 08:21 #2
Er det den bedste løsning? Hvad når IE forstår:
HTML > BODY #tabs
Avatar billede skovenborg Nybegynder
18. juni 2004 - 11:22 #3
så finder man en anden løsning - og det skulle heller ikke være noget problem. IE bliver alligevel næsten aldrig opdateret (IE7 skulle vist komme sammen med Longhorn i 2006 eller deromkring).
Det eneste dumme ved løsningen, er at ældre Mozilla browsere nok heller ikke forstår det, men det vel til at leve med ;-)
Avatar billede skovenborg Nybegynder
18. juni 2004 - 11:26 #4
men de fleste mozilla brugere er også gode til at opgradere, sååå.

Forresten kommer IE med en lille opdatering med Service Pack 2, som blandt indbygger en popupblocker. Om de også forbedrer deres indtil videre dårlige understøttelse af CSS2, må vi lige se.