Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
16. juni 2004 - 22:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvilke symptomer?

1: Hvilke symptomer har en spyware?

2: Fanger norton internet security den?

3: Hvad er spyware helt præcis, en keylogger?
Avatar billede themunk Nybegynder
16. juni 2004 - 22:39 #1
jo spyware kan mange ting f.eks. lade en hacker få adgang via små programmer som bliver installeret via spyware. Det bruges hos reklame-folk så de kan registrere din færden på nettet. Jo sådan set det er kun ondt.
Man kan ikke fjærne alt spyware med kun et program min mening er at du skal anskaffe dig ca to gode spyware-killer pro. f.eks. "spybot" som du finder under google.dk
Avatar billede themunk Nybegynder
16. juni 2004 - 22:40 #2
det er helt gratis og husk opdates
Avatar billede themunk Nybegynder
16. juni 2004 - 22:41 #3
symptomer er f.eks. MASSERR af popup´s, dit net bliver langsomt, din start side kan ikke ændres osv.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
16. juni 2004 - 22:51 #4
Okay, jeg tror ikke jeg har en så!

Jeg lader som ingen ting, tror heller ikke der skulle være noget der hvor jeg gik ind.

ANBEFALER AT DU IKKE ÅBNER DNNE SIDE, DER KOMMER 100-VIS AF POP-UPS. dET VAR DER JEG FRYGTEDE DET, MEN TROR BARE DET VAR EN SIDE OM EN IDIOT HAR LAVET!
www.hm.1go.dk
Avatar billede andersenph Nybegynder
16. juni 2004 - 22:55 #5
Hvorfor f***** bliver du så ved med at linke til den!!!!
Hold da kæft hvor er det dumt mand. Ja undskyld mig, men forstod du ikke hvad kenp og jeg sagde i dit andet spørgsmål????
Avatar billede andersenph Nybegynder
16. juni 2004 - 22:56 #6
http://www.eksperten.dk/spm/510657
Bare lige til en orientering....
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
17. juni 2004 - 09:21 #7
Ja sorry da!
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. juni 2004 - 09:26 #8
I orden :O)

Ja du må undskylde, men jeg blev nok lidt rød i kammen. Jeg har jo som sagt popup blocker på, men de stakler der trykker på linket, der ikke har, får jo en helvedes ballade.....

Næste gang må du tage et screenshot i stedet okay?