Avatar billede nitram30 Nybegynder
16. juni 2004 - 15:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jpg billede på wap tlf.

Hvad går der galt.

Jeg har lavet en wap side med webcam.
Siden som sådan fungere fint nok, der er bare bøvl med billederne.

Har jeg et alm billede i jpg format kan jeg se det på min wap tlf.

Men er billedet fra CouquerCam kan det IKKE ses på wap.
Men billedet kan sagtens ses på PC. Åbner jeg dette billede i Paint shop pro, og gemmer det igen uden ændringer kan jeg se billedet på mobilen.

Fejlen ligger i billedet som kommer fra CounquerCam. Men kan bare ikke se mig ud af hvor jeg skal finde fejlen da det jo er jpg format.

Så er der nogen af jer der har erfaringer med hvad der går galt høre jeg meget gerne fra jer.

---
Mvh
Martin
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
16. juni 2004 - 15:50 #1
selve JPG er ikke entydigt så vidt jeg husker.... derfor findes der varianter af formatet. det er sikkert det du er udsat for.... men det er kun et bud.
Avatar billede nitram30 Nybegynder
16. juni 2004 - 16:12 #2
HE HE HE Fedt.
Ændrede lige format til Gif.
Sjovt at jeg ikke lige selv tænkte på det..
Så smid et svar.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
16. juni 2004 - 16:14 #3
Pointsné må du selv ha´... :-)
Avatar billede nitram30 Nybegynder
16. juni 2004 - 16:49 #4
Det er bare lidt noget hø at billedet lige skal fylde 10kb nu.
Hmm. Men det virker...
Findes der nogen mulighed for at gøre noget ved det så det er komprimeret til jpg inden det skal uploades? EVT noget asp der køre i baggrunden ??