Avatar billede maxwell Nybegynder
15. juni 2004 - 14:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre i ZyXEL P650H Router

Hey

Er der nogle som ved hvordan man laver en forward alle pakker til en LAN ip i denne router (eller andre - fremgangsmåden er sikkert den samme)

Sådan så routeren kun sender alle forespørgsler videre uden af "dele" dem ud til modtagere...
Avatar billede snowball Novice
15. juni 2004 - 15:06 #1
Har du læst http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650hw/support/port_forwarding/

Det er godt nok til en 650HW, men mon ikke det er noget lignende.
Avatar billede maxwell Nybegynder
15. juni 2004 - 15:36 #2
og så bare alle porte? fra 1 til hvad?
Avatar billede snowball Novice
15. juni 2004 - 15:46 #3
Som der står på siden jeg linker til:

"Alle porte skal åbnes til en computer
Angive den IP adresse på lokal computeren for den første NAT entry."
Avatar billede snowball Novice
15. juni 2004 - 15:47 #4
Dvs. i "IP Address" feltet i række 1 skriver du bare din LAN IP. Så bliver alt trafik sendt videre til den IP.
Avatar billede slashdotdoek Nybegynder
05. juli 2004 - 02:42 #5
hvad så hvis man skal forwarde til flere computere? er det muligt at multicaste?
Avatar billede maxwell Nybegynder
25. august 2005 - 11:42 #6
ingen løsning