Avatar billede roed Nybegynder
15. juni 2004 - 10:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Down og Uploade filer uden ActiveSync?

Jeg har brug for at kunne up og downloade filer fra vores server uden brug af ActiveSync. Dvs. når jeg er ude hos en kunde skal jeg, via min mobil, koble mig op med VPN og hente filer fra vores filserver. Nogen gode programmer til dette????

/michael
Avatar billede sualk007 Nybegynder
16. juni 2004 - 00:05 #1
Avatar billede roed Nybegynder
16. juni 2004 - 08:05 #2
Det er jo en VPN klient. Den del er der styr på, for jeg kan sagtens komme på firmaets net. Det jeg mangler er et simpelt og intuitivt program ala stifinder, da Pocket PCs egen FileManager ikke er til noget. Der kan man ikke up og downloade.
Avatar billede roed Nybegynder
16. juni 2004 - 08:06 #3
Jeg har fundet et program PE Net http://www.vieka.com/ som virkelig ser kanon ud. Det løser faktisk opgaven!!!
Avatar billede roed Nybegynder
07. september 2004 - 12:02 #4
lukker og slukker