Avatar billede 3bm Nybegynder
12. juni 2004 - 20:46 Der er 11 kommentarer

MSN Messenger logger af.

Hej eksperter!

Min lillebror, far og jeg er alle tilsluttet til en router. En gang i mellem (meget tit) bliver vi alle logget af MSN Messenger. Bare sådan uden videre. Men så logger den på 1 min. efter. Er der nogen der har oplevet noget lignende?

På forhånd tak!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juni 2004 - 20:51 #1
Nææ ikke noget lignende, men noget omvendt,
når man logger af logger den selv på igen, selvom man ikke har slået til at den skal det!
Avatar billede 3bm Nybegynder
12. juni 2004 - 20:53 #2
Okay, men har du så en løsning til det? :P
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 20:55 #3
Måske er msn nede nogle gange, det er de begyndt at være tit.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2004 - 20:55 #4
Jeg har oplevet det. Det var min firewall der ikke havde ordentlige indstillinger.

Hvis det er alle på netværket, så må det næsten være routeren. Prøv at åbne den port, Messenger benytter.
Avatar billede 3bm Nybegynder
12. juni 2004 - 20:57 #5
Hvilken port er det?
Avatar billede 3bm Nybegynder
12. juni 2004 - 20:58 #6
Det er ikke fordi MSN er nede. Selvom det også er det tit for tiden, men det er fordi det er kun mig der bliver logget af.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2004 - 21:05 #7
Har du tjekket din software firewall?
Avatar billede 3bm Nybegynder
12. juni 2004 - 21:06 #8
Min software firewall? Jeg er ikke sikker på, hvad du tænker på?
Avatar billede 3bm Nybegynder
12. juni 2004 - 21:26 #9
Eller jeg har McAfee, men det er kun antivirus der er installeret.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 15:01 #10
Okay, så burde du nok tjekke dine routers settings... prøv evt. at kigge i loggen og se om den blokerer en vis connection ofte.
Avatar billede 3bm Nybegynder
13. juni 2004 - 18:33 #11
Hvis nu routeren blocker noget, hvordan kan jeg så få den til at stoppe dette?