Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 17:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filen er for stor!

Hej eksperter!

Jeg har Nero6 og jeg har en film jeg gerne vil brænde til VCD, men filmen kan ikke brændes pga. at den er for stor. Spørgsmålet er så om Nero ikke har en funktion hvor man på en eller anden måde kan "forkorte" det sidste så den lige kan brændes?

På forhånd tak!
Avatar billede the_ghost Nybegynder
11. juni 2004 - 17:47 #1
Hvis den ikke er ret meget for stor, kan du tillade overburn, hvis din brænder understøtter det
Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 17:51 #2
Det tænkte jeg også på, men det virker ikke. Så det kunne jo tænkes at min brænder ikke understøtter det?
Avatar billede the_ghost Nybegynder
11. juni 2004 - 17:53 #3
Så bliver du nok nød til at finde et, video-redigerings program, som du så kan bruge til at klippe i filmen med
Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 17:55 #4
Ja, så tænkte jeg først Windows Movie Maker, men det tog for lang tid og så prøvede jeg Windows Media Encoder, men det tog også for lang tid. Du kan så forstå at jeg ikke har så meget tid? :)
Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 22:06 #5
luk