Avatar billede humsafer Nybegynder
11. juni 2004 - 16:44 Der er 1 kommentar

Er der en der kan hjælpe mig med at instalerer en php script?

Hej
Er der en der kan hjælpe mig med at insallerer en php script, jeg har altså fået installeret noget af det, men nu giver den nogen fejl meddelser som jeg ikke forstå. Jeg ved intet om programering osv. , men jeg vil da gerne have den til at virke. Please hjælp. MVH Malik
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. juni 2004 - 16:49 #1
Det er der helt sikker en der vil hjælpe med. Start med at beskrive

- hvilket OS dy installerer på
- hvilken PHP version der er installeret
- hvilket script du forsøger at installere (og hvordan du gør det)
- hvilke fejlmeddelser du får

Så har vi en nogenlunde change for at hjælpe dig :-)