Avatar billede 3bm Nybegynder
10. juni 2004 - 22:02 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori?

Hej eksperter!

Jeg vil gerne foreslå at i opretter en ny kategori. Kategorien skal hedde "Python" under programmering. Python er som sagt et programmeringssprog. Håber i vil tænke over dette og melde tilbage så hurtigt som muligt.
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2004 - 08:23 #1
Den lille mængde Python-spørgsmål jeg har erfaret, fordrer vist ikke til oprettelse af en kategori.

Hvis mængden af spørgsmål pludselig boomer, vil det da sikkert blive overvejet, men som det er nu, tror jeg ikke der sker noget :-)

P.S. Tag selv points - spørgsmål om E er gratis...
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
11. juni 2004 - 10:51 #2
>> exp

Man kan måske også prøve at vende den om. Kan grunden til de få spørgsmål om dette emne være fordi, der ikke er en kategori til det? Hvis folk har et spørgsmål omkring Python, og de prøver at få svar på Eksperten, kan de vel let blive i tvivl om hvor de skal stille sådanne spørgsmål. Det kan resultere i, at de prøver andre steder end E.

Jeg synes ikke Eksperten kan blive for stor - tværtimod synes jeg, at man skulle oprette så mange kategorier som muligt (selvfølgelig velovervejede emner), og så ud fra det vurdere om der er nogle af dem der ikke bliver brugt.
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2004 - 10:58 #3
Strategien er, at mængden af spørgsmål om et vist emne bestemmer, om der skal oprettes en kategori :-)
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
11. juni 2004 - 11:02 #4
Ok, det vidste jeg ikke.
Men det er vel, som jeg også skrev før, lidt misvisende at gøre det på den måde.
Hvem sidder så og holder øje med mængden af spørgsmål der vedrører nye emner?
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2004 - 12:05 #5
Brugerne...
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
11. juni 2004 - 12:28 #6
Det giver jo ingen mening. Den almene bruger har jo ikke indflydelse på hvilke kategorier der skal være på Eksperten!?
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2004 - 12:40 #7
Jo, hvis vedkommende opretter en tråd a la din, men samtidig dokumenterer, at der er så mange spørgsmål, at det rent faktisk opfordrer til at der oprettes en kategori :-)
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
11. juni 2004 - 13:06 #8
Nu er det godt nok ikke min tråd det her - jeg kan bare godt se problemet...

Jeg tror man vil få mere ud af at gøre det på en anden måde (det kunne være den jeg nævner ovenfor). Det kræver selvfølgelig også mere vedligeholdelse, men jeg mener, det vil gøre det nemmere for alle parter.
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2004 - 13:08 #9
mikkelbm >>
Er ikke sikker på, hvilken du mener?
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
11. juni 2004 - 13:13 #10
Det jeg mener er, at hvis man oprettede nye kategorier forholdsvis hurtigt efter de var blevet efterspurgt, kunne man nemmere se om folk ville bruge disse kategorier og ud fra det vurdere om det er en kategori der holder. Fremfor som det er nu, at man skal sidde og holde øje med forskellige tråde rundt omkring for så senere at skulle tage stilling til om man synes det kan betale sig at oprette en kategori.

Nu skal jeg så lige sige at jeg ikke ved hvor meget det kræver af webmaster at tilføje og fjerne kategorier.
Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 13:14 #11
Hvorfor kan i ikke oprette kategorien og så prøve at se hvordan det går. Og hvis det ikke lader til at være en succes, så luk kategorien. Kunne det ikke være en løsning?
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
11. juni 2004 - 13:15 #12
Det er faktisk også det jeg prøver at sige :)
Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 13:17 #13
Hehe, jamen okay så. Håber at admin vil tænke over dette meget grundigt, siden jeg gerne vil have Python ind under programmering. Da jeg bruger det utroligt meget.
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2004 - 13:26 #14
1. Coadmins kan _ikke_ oprette kategorier

2. Jeg tror ikke umiddelbart admin ændrer holdningen til at tilføje kategorier

3. Jeg er selv i programmeringskategorien, og jeg oplever ikke personligt, at der er nok spørgsmål til at oprette en Python-kategori
Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 13:33 #15
Det er da lidt træls, da jeg synes at E er meget spændende, men ville være endnu mere spændene hvis Python var under en kategori. Men i kan jo kun få flere brugere på E hvis i opretter andre kategorier. I taber jo ikke ligefrem brugere?
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2004 - 13:39 #16
Nu kender jeg ikke sproget, men der er da en kategori der hedder Programmering/Andre...
Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 13:50 #17
Ikke så vidt jeg kan se?
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2004 - 13:52 #18
Avatar billede 3bm Nybegynder
11. juni 2004 - 14:15 #19
Hmm.. Okay tak for hjælpen alle. Jeg lukker spørgsmålet nu, siden kategorien tilsyneladende ikke kan oprettes.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
09. maj 2007 - 15:51 #20
Dansk python forum
se http://www.bauerdata.dk