Avatar billede kornum Nybegynder
09. juni 2004 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til at designe grafer i kordinat systemer?

Hejsa...

Nogle der kender et godt program til at designe diverse grafer i kordinat systemer? Gerne et kompatipelt med Office pakken sådan disse grafer kan implementeres i Word...
Avatar billede kornum Nybegynder
09. juni 2004 - 22:28 #1
Excel og diagrammer er træls synes jeg.. glemte jeg at tilføje...
Avatar billede kornum Nybegynder
09. juni 2004 - 22:31 #2
Kunne være rart hvis man bare kunne rykke rundt på stregerne i kordinatsystemet uden vildere formler...

Men dette er dog ikk et krav...
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
09. juni 2004 - 23:27 #3
Mit bedste bud er at anvende gnuPlot.

www.gnuplot.info
Avatar billede kornum Nybegynder
09. juni 2004 - 23:35 #4
Hmm virker meget kompliceret... :( Desværre... sån dos argtig...
Avatar billede kornum Nybegynder
09. juni 2004 - 23:44 #5
http://www.serpik.com/ << Advanced Grapher

Lader til at virke meget.. godt.. nogle bedre bud? ellers lukker jeg selv senere imorgen..
Avatar billede kornum Nybegynder
10. juni 2004 - 17:30 #6
Nå lukker bare så... Det program klare skærene..