Avatar billede peaze Nybegynder
09. juni 2004 - 21:10 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Afinstallation af QuickTime

Hvordan afinstallere jeg QuickTime, da den ikke ligger under "Tilføj/Fjern Programmer" ?
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2004 - 21:13 #1
Jeg kan nu godt finde den i min "Tilføj/Fjern Programmer" ?

Måske er en løsning at installere den nyeste Quicktime og så derefter afinstallere den, det kunne være at man så efterfølgende burde køre en reg-cleaner (ryde op i registreringsdatabasen).

Nogle gange findes der også uinstall-genveje i startmenuen.

Det var bare et par forslag, håber du kan bruge det til noget :-)
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
09. juni 2004 - 21:13 #2
jeg ville slette filerne på harddsiken og bagefter slette referancerne i regedit. genstart og så skulle den være helt væk
Avatar billede peaze Nybegynder
09. juni 2004 - 21:27 #3
hvordan sletter jeg fra regedit?
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
09. juni 2004 - 21:31 #4
kør -> regedit. find xxxxx_LOCAL_MACHINE. find Quicktime (i software nok) og slet alle referancer. kig evt hele reg databasen igennem efter andre referancer
Avatar billede peaze Nybegynder
09. juni 2004 - 21:33 #5
ok tak
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juni 2004 - 21:34 #6
ellers Gå i KØR skriv regedit, på find næste-skriv quicktime-(tryk næste igen)fjern dem.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juni 2004 - 21:35 #7
mener... slet nøglen, tryk næste slet nøglen osv.. håber det er forståeligt..??
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
09. juni 2004 - 21:36 #8
lol, ja præcis :)
Avatar billede peaze Nybegynder
09. juni 2004 - 21:38 #9
tak tak
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juni 2004 - 21:40 #10
ville ønske folk begrundede deres karma..O/
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
09. juni 2004 - 21:49 #11
fik du dårlig karma?
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2004 - 21:58 #12
Det var vist ikke helt fair at jeg fik de point. Bartfreak og johnny_eskildsen har også bidraget, skal vi dele?
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
09. juni 2004 - 21:58 #13
ok
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2004 - 22:01 #14
her er spørgsmålet (linket dertil), lig bare et svar:

http://www.eksperten.dk/spm/508085