Avatar billede saison Nybegynder
09. juni 2004 - 17:20 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hold kanter indenfor udskriftområde

Hej, jeg har et dokument, hvor jeg har sat nogle kanter på, inde i sideopsætning. Men når jeg vil udskrive, kan den ikke udskrive den nederste kant, den giver mig meddelelse om at dette er udenfor udskriftområde. Hvordan får jeg den indenfor området?
Avatar billede jkrons Professor
09. juni 2004 - 18:06 #1
Prøv at lav en større bundmargen.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2004 - 19:37 #2
Gå i >Formater -> Rammer og skygger -> Sideramme -> Indstillinger -> i "Målt fra" vælger du "Tekst"
Nu følger rammen dine tekstgrænser. Du skal måske justere margner og pkt. for at få det til at se rigtig ud.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2004 - 01:55 #3
Er problemet løst?  c",)