Avatar billede rava6e Nybegynder
09. juni 2004 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

200GB i xp?

Hey, jeg ville bare lige høre om der er nogen der har en harddisk på 200gb eller mere og som har winXP, for at høre om man bare kan køre med den som 200gb uden at dele den op i feks 2x100gb??

Er der nogen der ved hvor stor en disk winXP max understøtter?
Avatar billede deadmez Nybegynder
09. juni 2004 - 13:58 #1
Det ville være smart hvis du delte din harddisk op i to eller tre partitioner... da du så ikke mister så meget diskplads på dine partitioner...

Du KAN godt køre din 200 gb som en partition... men det er måske lidt overdrevet..

så vidt jeg ved er der ikke nogen begrænsning på mere... men hvis der er så vil jeg gætte på at den ligger på ca. 2 terabyte..
Avatar billede ladyhawke Novice
09. juni 2004 - 13:59 #2
Jeg tilgår en ekstern 300 GB HD fra windows XP uden problemer
Avatar billede tachy Nybegynder
09. juni 2004 - 23:52 #3
winxp standart har 130gb max begrænsning.
installer service pack 1 og så ryger den vist op på 350.
jeg kører med 3 diske på 200gb og en på 300 i winxp incl sp1, ingen probs.

sp2 kommer vist til at støtte op til 600gb.. så mangler vi vel bare diskene :\