Avatar billede nancy Nybegynder
09. juni 2004 - 12:35 Der er 8 kommentarer

problemer med at låse tabeller

Hej alle!

Jeg har lovet at ordne et skema som en ven bruger i det trænings studie hvor han arbejder. Skemaet skal udfyldes for hver ny kunder der tilmelder sig og han vil gerne have at dele af tabellen er låst så når han trykker TAB kommer han til de steder som jeg har indikeret med pile her:

http://img35.photobucket.com/albums/v105/Benfeldt/mword.jpg

problemet er bare at jeg ikke ved hvordan man låser tabeller i word (de bruger word 2000 på det studie). Kan I hjælpe?
Avatar billede jkrons Professor
09. juni 2004 - 12:37 #1
Du kan ikke låse tabeller i Word. Men du kan lægge formularfelter ind i de celler, der mås skrives i, og så låse hele dokumentet. Så kan der kun skrives i formularfelterne.
Avatar billede nancy Nybegynder
09. juni 2004 - 15:33 #2
ja det ved jeg godt men jeg aner ikke hvordan man gør det :(
Avatar billede jkrons Professor
09. juni 2004 - 15:48 #3
Lav din tabel. Vælg Vis - Værktøjslinier - Formularer. Længs til venstre i denne værktøjslinie er en knap, som kan bruges til at indsætte tekstfelter med. Placer markøren i en celle, hvor du vil have et felt. Klik på knappen. Gentag for de øvrige celler, hvor du vil have felter. Til sidst klikker de på Lås-knappen og gemmer dokumentet.
Avatar billede nancy Nybegynder
09. juni 2004 - 17:55 #4
ok! det vil jeg lige prøve i morgen så og se om jeg kan få det til at virke :)
Avatar billede jkrons Professor
09. juni 2004 - 18:06 #5
OK :_)
Avatar billede nancy Nybegynder
15. juni 2004 - 09:40 #6
hallo hvor det virker jkrons! 1000 tak skal du have! :D
Avatar billede nancy Nybegynder
15. juni 2004 - 09:42 #7
ok hvordan kommer jeg til at give dig de 30 point som du fortjener?
Avatar billede jkrons Professor
17. juni 2004 - 12:24 #8
Du sjkal bare acceptere mit svar :-)