Avatar billede zenit Nybegynder
09. juni 2004 - 10:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Må jeg så lukke spm?

Hvis nu jeg opretter et spørgsmål og en ligger en kommentar, som var et svar for mig. Så siger jeg til ham at han skal lægge t svar så han får points. Og det gør han ikke i lang, lang tid. Må man så godt lukke spørgsmålet?
Avatar billede cdc Novice
09. juni 2004 - 10:33 #1
ja, men skriv lige hvis han er utilfreds skal han smide en kommentar
Avatar billede riversen Nybegynder
09. juni 2004 - 10:35 #2
ja... personligt er jeg af den holdning, at folk bør lægge et svar, hvis de forsøger at svare på spørgsmålet. Ellers skal de ikke klage. Hård og kontakt, i know :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
09. juni 2004 - 10:36 #3
kontakt = kontant... dough!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juni 2004 - 10:43 #4
hvis du virkelig gerne vil gi´ point, så prøv et --> point til spm..
så har du gjort dit, det kunne være han har afmeldt tråden, evt. ved en fejl.
Og jeg vil sige 7 dg., så kan man lukke sit --> point til spm..O)
Avatar billede hcma Novice
09. juni 2004 - 10:43 #5
jeg gør følgende:  beder personen om at lægge et svar. Hvis han/hun ikke gør det, lægger jeg selv et svar og skriver en begrundelse i retning af: da xxx stadig ikke på opfording har lagt et svar, laver jeg selv et svar for at få spørgsmålet lukket. xxx er velkommen til at vende tilbage, hvorefter jeg så vil oprette et point-spørgsmål til vedkommende.
Men det er et spørgsmål om temperament/holdning.  (Mange foretrækker at lægge en kommentar og først lægge svar på opfordring ,når probemet er løst.)
Avatar billede summer Mester
09. juni 2004 - 10:43 #6
Denne bruger har vist haft chancen :) http://www.eksperten.dk/spm/479972 så luk du roligt spm. zenit
Avatar billede zenit Nybegynder
09. juni 2004 - 11:53 #7
okay takker :) Så er det blevet lukket. Det er så træls at have points ude .. Hehe..