Avatar billede dorte-t Nybegynder
08. juni 2004 - 20:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

comp. kan ikke finde modem

Jeg har slettet harddisken og genindst. win98 på en bærbar pc. men nu kan comp. ikke automatisk finde noget modem. grafikkortet ser heller ikke ud til at virke. der er kun 16 farver. jeg ved ikke hvad modem eller grafikkort hedder. er der nogen der kan hjælpe mig videre...
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
08. juni 2004 - 20:41 #1
Du kan ofte se hvilken model bærbar du har. F.eks. IBM travelmate X4 (fiktivt).

Når du har fundet ud af hvilken bærbar du har, så gå ind på www.google.com
og søg på de fakta du har. Så finder du helt sikkert frem til drivere.

Hvis du ved hvilken producent som har produceret bærbaren, IBM, Acer, Dell etc.. så
kan du med fordel gå ind på deres respektive hjemmeside og søge på drivere..
Avatar billede dorte-t Nybegynder
09. juni 2004 - 20:07 #2
Jeg har forsøgt at søge på fujitsu siemens hjemmeside, men jeg tror desværre computeren er så gammel, at de ikke har support til den. Jeg tror problemet skyldes, at den ikke kan finde de rigtige drivere til enhederne. Jeg har slettet to ukendte enheder, genstartet, og nu vil den finde driver til PCI multimedia audio device (lydkort?), men den kan ikke finde den rigtige driver.