Avatar billede inkognito1 Nybegynder
18. februar 2001 - 07:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PRO@ccess på Cisco 677 router ...

Nogen der indstilingerne til opsætning af TeleDk ADSL på en Cisco 677.

Avatar billede kapla Nybegynder
18. februar 2001 - 15:45 #1
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
18. februar 2001 - 23:14 #2
Finder ikke noget hjælp på den side til Ciso 677
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
18. februar 2001 - 23:17 #3
Jeg har dog forsøgt at indstille routeren efter hvad der står ...

Teledanmark har givet mig vpi & vci indstillerne
til at skulle være

vpi = 169
vci = 289

Når jeg forsøger at sætte det vil den ikke write..

den siger en eller anden fejl i NVRAM.

Men hvis jeg sætter dem til

vpi = 0
vci = 35

Så virker det ...

Nogen der har en forklaring på det ?
Avatar billede makse Nybegynder
18. februar 2001 - 23:18 #4
Avatar billede hellmann Nybegynder
21. februar 2001 - 10:04 #5
En Cisco 677 kan ikke virke med teleDK ADSL-løsning. TeleDK ender i et ATM25 interface hos brugeren det understøtter Cisco 677 IKKE...
Men en Cisco 1401 har et ATM25 interface...så den vil virke.
Avatar billede hellmann Nybegynder
21. februar 2001 - 10:07 #6
TeleDK bruger SpeedStream fordi Cisco ikke kan levere 1401 router til dem....
Avatar billede ajen Nybegynder
21. februar 2001 - 18:35 #7
Du kan ikke bruge en Cisco 677 på Pro@access, da Pro@access kører PPPoA. Cisco 677 kører med PPPoE. Hvis du vil køre med en Cisco 677 på en ADSL-linje fra TDC, så skal du bestille NetExpres II. Det kører PPPoE og kan dermed benyttes til Cisco 677. - Og, Hellmann, Cisco kan godt levere 1401 routere og de gør det. Du får en Cisco 1401 router hvis du bestiller mere end 8 ip-adresser til din pro@access, bestiller en Link/Link+ eller Secure/Secure+ løsning. Det kan speedstream-routeren ikke håndtere, derfor er det Cisco routeren som følger med disse løsninger.