Avatar billede claus83 Nybegynder
07. juni 2004 - 20:16 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Pris på Snyd.dk

Hey..
Jeg vil høre om nogen har et bud på
hvad snyd.dk ca er værd "hvis" sitet skulle sælges
vil nemlig i banken snart, så vil lige være sikker på at det
jeg laver, skal jeg os forsætte med.
Det skal lige siges at om et par måneder får snyd.dk en Super opdatering, vi er igang....

Håber på nogle gode seriøse svar.

-Claus
Avatar billede superanden Nybegynder
07. juni 2004 - 20:29 #1
tænker du på adressen, databasen eller designet .. ?
Avatar billede claus83 Nybegynder
07. juni 2004 - 20:30 #2
Tænker på selve hele sitet Alt.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. juni 2004 - 20:32 #3
Hvis du smider 100.000 kr. markedsføring i websitet, så
kan du sikkert også sælge det for 100.000 kr. Ellers er
det ikke ret meget værd som navn.

/per
Avatar billede claus83 Nybegynder
07. juni 2004 - 21:53 #4
Det skal lige siges at pt. tjæner vi i gennemsnit 4000kr om mådenen og her er lige lidt fra vores statistik.

Antal medlemmer: 17131
Nyhedsbrev: 10950 er tilmeldt nyhedsbrev
Besøgene i dag: 4844 kilde, chart
Totale besøg: 2205149 siden år 2000

-Besøgstallet stiger for hver måned.
Avatar billede fxj Juniormester
07. juni 2004 - 22:31 #5
En bud kunne være:
hvor meget skal man sætte i banken for, at tjen DKK 4000/md eller ca. DKK 50.000 pr. år

Der skal selvfølgelig trækkes drift, løn osv fra
Eventuelt skal lægges ikke udnyttede reklame muligheder, fremtid,  osv

Hilsen
Flemming
Avatar billede duckie2 Nybegynder
08. juni 2004 - 22:14 #6
jeg vil give dig 5000 kr :-)
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
08. juni 2004 - 22:18 #7
Som regl når man sælger et firma f.eks så giver man det firmaet har i overskud på 4-5 år
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2004 - 22:53 #8
duckie2 - Har lige fået en reklameaftale i hus idag med adpepper sååå 5000kr

Tompe, jeg betalte selv 15000kr for snyd.dk for et 1år siden og de er skam tjænt ind.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
08. juni 2004 - 22:56 #9
Ja det er fint, du har simpelhen verdens bedste hp. Og tompe staves tumpe, men det vidste du selvfølgelig godt.
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2004 - 22:59 #10
Det skal os lige siges at det varer ikk mange måneder før at vi har en smslinie
så betaler brugerne 1kr for at printe en kode eller en løsning til et spil ud.
Er det ikk rimlig nok for brugerne, når vi nu skal bruge de timer om ugen på at opdatere
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2004 - 23:01 #11
Nå der er nok en der var rigtig god i skolen,
men kan så ikk finde ud af at lave penge på nettet
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2004 - 23:03 #12
Det er underligt, men de fleste gange så kommer der altid sådan en som mcpeterc og ødelægger indlæget
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
08. juni 2004 - 23:06 #13
1. Har du været med til at kode den side, så må du alligevel også ha hørt efter hva!
2. Nej i kan ikke tillade jer at tage noget som helst for at brugerne skal kunne printe noget ud fra jeres side! hvad tror i selv? Man kan ikke finde noget på jeres side som man ikke kan finde på google.
3. Grunden til at du irretere mig er den måde du svare folk på, du er her for at få folks mening, så kan du da ikke tillade dig at svare sådan
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
08. juni 2004 - 23:07 #14
Og indtil videre er mit svar det eneste du kan bruge til noget
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2004 - 23:10 #15
Jeg købte snyd.dk af en der ikk viste man kunne lave penge på sites

Det med de 5000kr hvorfor svarer han når han ikk ved noget om værdien af et website
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2004 - 23:12 #16
Det jeg har gjort er at lægge koder ind, ellers har min makker i snyd.dk lavet resten - ok kan lidt html
Avatar billede duckie2 Nybegynder
08. juni 2004 - 23:13 #17
hej claus

der var nu ikke det store idet. Jeg var inde og kikke på siden og tænkte jeg ville starte på 5000 kr så kunne vi jo kravle derop ad. Men undskyld hvis jeg kom med et bud!
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
08. juni 2004 - 23:14 #18
Det er da fair nok at giver dig et bud... Den smiley :-) han laver antyder jo også at han godt ved du ikke vil sælge den for så lidt...
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2004 - 23:17 #19
"Og indtil videre er mit svar det eneste du kan bruge til noget"

Det ville være fedt at høre et svar som, at sitet er mere end 100000kr
for det mener jeg 100% det er. For når vi får nyt design og futeres, samt vi skifter vores nuværene reklameparten ud så går det indnu bedre med snyd, og der er jo ingen udgifter i sådan et site
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2004 - 23:18 #20
ok så misforstod jeg vist Duckie2 - Lang næse her - Sorry
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
08. juni 2004 - 23:23 #21
Mener du features???
Du spørger hvad din side ca. er værd, godt, så siger jeg; Sådan nogle sider som din egen sælges normalt for det overskud de har på 4-5 år. Og nu skal jeg hjælpe dig lidt: På nuværende tidspunkt tjener i ca. 4000 om måneden.
4000 * 12 = 48000.
48000 * 4 = 192000

Hov hva... det var sq da ikke så svært, det var faktisk 92000 mere end du havde regnet med.
Og giv mig så de point!
Avatar billede lippe Nybegynder
14. juni 2004 - 11:17 #22
Du siger i tjener 4k pr mdr. trækker du så også skat fra det ? og andre udgifter ? næppe ;>