Avatar billede ldanielsen Nybegynder
07. juni 2004 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved køb af artikel

Når jeg vil købe adgang til en artikel står der at det koster 5p. Derefter bliver jeg spurgt om jeg vil betale 2,5p for den. Og siger jeg ja, bliver der trukket 2p på min konto
Avatar billede snowball Novice
07. juni 2004 - 11:35 #1
Og fejlen er !?

Hvis du nu læser alt hvad der står i den besked, så vil du se at Eksperten betaler det halve af artiklen fordi du er Pro medlem :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. juni 2004 - 11:39 #2
og den trækker faktisk 2½ point - Eksperten viser bare ikke de halve men næste gang vil det fremkomme at du mister 3
Avatar billede snowball Novice
07. juni 2004 - 12:00 #3
nikolajdu: Ikke helt korrekt. På http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=ldanielsen kan man godt se den har trukket 2,50 point :)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
07. juni 2004 - 12:47 #4
sorry, det havde jeg ikke set.

I øvrigt overvejer jeg at skrive en artikel om at bruge datofelter i databaser i forbindelse med ASP, med vægt på MS-SQL og Access.

Der er masser af spørgsmål omkring det, og jeg var ved at undersøge om der i forvejen er skrevet sådan en arikel.

Hilsen Lars D
Avatar billede snowball Novice
07. juni 2004 - 14:16 #5
:)

Husk at lukke dette spørgsmål.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
07. juni 2004 - 14:35 #6
yes