Avatar billede Angelo Praktikant
06. juni 2004 - 21:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

film over mit TV-Out

Når jeg afspiller film over mit TV-Out. Hvis jeg f.eks bruger MediaPlayer eller DivX Player, så er der bare sort skærm. Det har tidligere virket. Er der nogle indstillinger et sted som skal ændres? Og der er forbindelse til Tv´et for jeg kan godt se Windows, det er kun i selve afspilleren der ikke kommer billede. ps. Jeg har et gcube radeon 9600 pro
Avatar billede Angelo Praktikant
06. juni 2004 - 21:39 #1
ups! forkert forum
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. juni 2004 - 22:21 #2
Du skal ind i driveren og sætte "Overlay" op. Jeg har ikke længere ATI grafikkort i min pc, men husker at det var ikke særligt svært at få til at virke.
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2004 - 22:46 #3
så husk at ligge et svar selv marker dit navn og trykke accepter.
Avatar billede Angelo Praktikant
07. juni 2004 - 09:41 #4
bla bla
Avatar billede thundersnail Nybegynder
24. juli 2004 - 10:05 #5
er det ikke fordi du køre med dit tv som udvidet skrivebord?

hvis du går så prøv at sætte TVet som primær skærm