Avatar billede darkie88 Nybegynder
05. juni 2004 - 18:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

valg af ram

Hej med jer allesammen.

Jeg står her og mangler ram grusomt - det kan jeg mærke når jeg selv skal lave den mindste ting.
Derfor har jeg besluttet mig for at erhverve mig 1gb ram. Det skal være nogle helt nye, da de gamle er pc2100 - hvilket eftersignende er noget af bunden! :P

Hva' vil i foreslå?
-Det skal være noget der er godt, med kontra en god pris.

Hvis i har spørgsmål til min pc, så har jeg hurtigt lavet en side med nogle Sisoft Sandra rapporter!

http://takeyourtime.dk/specs.html - tag et kig.

Håber sku i gider hjælpe mig.

venlig hilsen, Martin Nielsen
Avatar billede amikk Nybegynder
05. juni 2004 - 18:55 #1
http://www.kingston.com/products/

Slå dit bundkort op der og så har du svaret på hvilke ram du skal bruge. Bag efter slå dem op på http://www.edbpriser.dk og se hvem der sælger dem til hvilken pris
Avatar billede darkie88 Nybegynder
05. juni 2004 - 19:13 #2
mit bundtkort findes ikke på den side!
Avatar billede minus Nybegynder
05. juni 2004 - 19:19 #3
husk at tjekke hvilke ram dit bundkort kan håndtere, så du ikke går ned og køber hurtige ram, som vil køre som langsommere, fordi din bindkort ikke kan klare højere.
Avatar billede amikk Nybegynder
05. juni 2004 - 19:21 #4
Hvis dit bundkort ikke findes der er du nød til at søge på det på google.com for at finde ud af hvad det understøtter, ellers risikerer du blot at have i den situation som minus beskriver
Avatar billede darkie88 Nybegynder
05. juni 2004 - 19:27 #5
fandt ud af det. Tak.
Avatar billede amikk Nybegynder
05. juni 2004 - 19:28 #6
mange tak