Avatar billede dj_raprap Nybegynder
05. juni 2004 - 12:09 Der er 3 kommentarer

Når musen holdes nede, sendes disse kommands..

Her er et lille job til jer geeks..

I ved sikkert hvad jeg vil lave, når jeg forklarer jer hvad det skal gøre/kunne :)

Så snart jeg trykker Mus2 ned, eller for den sags skyld holder den nede, skal den faktisk gøre som om, at musen bliver trykket ned hele tiden.

Lad os sige, jeg holder mus2 nede nu.
Så gør selve programmet, at windows tror, at jeg trykker for vildt på mus2...

svært at forklare, men håber i ved hvad jeg mener, ellers: Bunnyhop, got it? :P

Prøver igen.
Så snart mus2 holdes nede, skal programmet få windows til at fatte det som man trykker på musen, giver slip, trykker igen, og giver slip, et endless loop så snart man holder musen nede..

Cheers.
Avatar billede bertelbrander Novice
05. juni 2004 - 17:33 #1
Jeg går ud fra at Mus2 er den højre musetast?
Jeg vil finde en løsning, men jeg har ikke tid før sent i aften/nat.
Det er ikke pænt at kalde folk, man gerne vil have til at hjælpe, for geeks.
Avatar billede narrr Nybegynder
05. juni 2004 - 23:38 #2
dj_raprap, da jeg engang spillede CS satte jeg bare hjulet på musen til at være hop.. Så kan man bare sidde og rulle derud af, og når man så rører jorden hopper man med det samme.. Got it?
Avatar billede bertelbrander Novice
06. juni 2004 - 00:42 #3
Et første udkast:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard/ng36.zip

Du instiller hvor mange tryk du vil have pr. sec (1 - 100) og sætter flueben i "Enabled", så skulle det køre.