Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
04. juni 2004 - 12:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilket fotopapir?

Jeg har en HP PSC 1210.

Jeg skal printe fotos/tekst ud til DVD-covers. Jeg har prøvet "samtlige" af HP's eget papir, men intet af det opfylder mine krav.
Stort set alle HP's papirtyper klister til plastikket som dækker papiret i et DVD-cover.

Jeg har skrevet til HP, men uden held.

Er der nogen som kan komme med forslag (på baggrund af erfaring e. lign.) til hvilket papir jeg skal vælge (skal printe ud i A4-størrelse)?

Gerne andre mærker end HP!
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
08. juni 2004 - 12:44 #2
Ingen andre?
Avatar billede mattbaker Nybegynder
11. juni 2004 - 23:15 #3
Hmm, problemet er jo nok at du printer på glossy papir... Hvis du selv skal printe kan du prøve at bruge mat papir... Jeg har meget gode erfaringer med Epson... Det er noget af det bedste du kan opstøve... Hvis du ikke vil have mat papir er løsningen nok at gå til trykker....
-Matt B
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
12. juni 2004 - 11:17 #4
mattbaker --> Ok, det er bare fordi HP laver ikke mat papir :-)
Har skrevet til dem og spurgt hos mange forskellige forhandlere og tjekket deres side.
Avatar billede mattbaker Nybegynder
13. juni 2004 - 21:29 #5
Ok, Epson laver noget mat Papir der sparker røv!!! ;)
Epson Matte Paper - Heavyweight
Her kan du finde det til rimelige penge

http://www.inkclub.com/produkt.asp?Marke=epson&modell=Stylus+Photo+900

-Matt B
Avatar billede lonepeter Novice
15. juni 2004 - 14:03 #6
Jeg er selv begyndt at bruge Canons Photo Paper Plus Glossy (PP-101) som er i rigtig god kvalitet og det "klistre" ikke nær så meget som det kodak jeg brugte før
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
15. juni 2004 - 14:26 #7
Det dur ;-) mattbaker!!!

Takker for alle svar!