Avatar billede ghidora Nybegynder
03. juni 2004 - 22:27 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp mig med at vælge et Digital Kamera

Jeg søger hjælp til at vælge mig et Digital Kamera...

1. Helst i prisklassen 1000-1500(MAX 2000.)
2. Helst med Optisk Zoom.
3. Gerne 3.2+ mp.

Håber i kan komme med nogle gode forslag... helst egne erfaringer... men alle bud er velkomne... på forhånd tak!
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. juni 2004 - 22:40 #1
Jeg vil anbefale dig at besøge sitet http://www.dpreview.com og bruge en del tid her. Sitet er nærmest lavet til folk der ønsker at købe digicams.

Når du begynder at skyde dig ind på hvilke cameraer der er interessante, kan du sammenligne dem her

http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
04. juni 2004 - 00:03 #2
Hvis du max vil ofre 2000 spir, vil jeg helt klart anbefale Canon IXUS II er mange steder på tilbud til lige omkring 2000 kr. Bla. hos http://computercity.dk/
Synes klart det er det bedste D-kamara blandt de billigere modeller, en helt klar hitter.
Avatar billede jewler Nybegynder
04. juni 2004 - 10:23 #3
Ville da helt klart vælge Canon PowerShot A75. Er får du også mere hukommelse end ovenstående. Har lige købe et hos Proshop i Århus. Jeg er overtilfreds!!
Avatar billede ghidora Nybegynder
04. juni 2004 - 17:38 #4
Tak for svarene... alle 3 er nyttige... er der nogen der har noget dårligt at sige om ovennævnte???
Avatar billede ghidora Nybegynder
07. juni 2004 - 17:05 #5
Jeg har købt et A60... til 1299 kr... og har tænkt mig at købe et kort på 256 mb... jeg er positivt overrasket... :) har kun haft det i ca. 30 min. men det er helt kanon... da jeg kun har brug for billeder i max 1024x768 syntes jeg ikke jeg ville bruge 2000 kr. på et A75... men tak for hjælpen...