Avatar billede koldstar Nybegynder
03. juni 2004 - 22:24 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

mærkelige popups

Hej.
Jeg får med jævne mellemrum nogle underlige popups på min skærm:

http://ztedet.dk/error.bmp

(tag Jer ikke af farverne)

Jeg har win 2000 og den installerer automatisk opdateringer.
har installeret Norton personal firewall 2004, norton antivirus 2003 professionel, så det virker lidt mærkeligt.

Derudover har jeg scannet for spyware med forskellige programmer uden at kunne finde noget.. Hvad kan det være?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2004 - 22:30 #1
Højreklik denne computer og vælg administrer. Gå ind i tjenester og stop og deaktiver tjenesten Windows messenger.
Så skulle det være slut.
Avatar billede ghidora Nybegynder
03. juni 2004 - 22:30 #2
Hvis ikke du bruger msn messenger, så hent messenger disabler og deaktiver messenger i tjenester(i adminstration) det kan være derfra beskederne kommer!
Avatar billede knudgert Nybegynder
03. juni 2004 - 22:30 #3
Er på norsk, men forklarer det godt:
http://www.itpro.no/art/3895.html
og under tjenesteer på http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm
Avatar billede resist Nybegynder
03. juni 2004 - 22:30 #4
Avatar billede knudgert Nybegynder
03. juni 2004 - 22:31 #5
>ghidora
Har ikke noget med Windows/MSN Messenger at gøre.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2004 - 22:32 #6
Lægger lige et svar.
Avatar billede koldstar Nybegynder
03. juni 2004 - 22:57 #7
tonnybrandt var hurtigst, men knudgert gav en længere forklaring, så i får begge point.. tak for hjælpen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2004 - 23:24 #8
Velbekomme *s*
Avatar billede knudgert Nybegynder
04. juni 2004 - 00:15 #9
Ja, 21 sekunder :-)

Takker.
Avatar billede ghidora Nybegynder
04. juni 2004 - 17:46 #10
okay my bad med at det er "msn" messenger... det var en svupser... men stadig en korrekt måde at slå det fra på :) og var kun 2 sek. langsommere end tonnybrandt... men okay... life sux!  C U!