Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2004 - 21:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

anmeld funktion virker ikke

Anmeld funktionen virker ikke, eller i hvert fald ikke som den skal, i det man ikke kan se om anmeldelsen er gået i gennem!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. juni 2004 - 21:42 #1
Det tror jeg at de ved (der er oprettet en del spm ang dette)..

Hmm.. 1 point..? :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2004 - 21:44 #2
ja det er frygtelig mange point... :)

(der skulle have stået nul men fumlede idet jeg trykkede udfør ;))
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. juni 2004 - 21:47 #3
hmm.. på mit tastatur, er der meget mellemrum mellem 1 og 0 :-)
Er dit keyboard fra Jylland? ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2004 - 21:47 #4
Så skal dit hardwarekast nok være på betryggende afstand af både bygninger og mennesker, hvis det allerede går galt når du skal klikke på en mus.*G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2004 - 21:54 #5
Nu gider jeg ikke at komme - slut prut!
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2004 - 21:59 #6
Nej pjat - jeg kan ikke da vi flytter på det tidspunkt - men hvis i ikke bliver for fulde eller er bange for at tage fat - kan vi da godt bruge en flok stærke cdrom kastende nørder (uf.. det lyder sgu nørdet...) :D
Avatar billede bredker Nybegynder
03. juni 2004 - 22:08 #7
du kan da tage møblerne med , så kaster vi dem da bare til den nye adresse
det er ingen undskylning for at blive væk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. juni 2004 - 22:47 #8
..men husk at stille jer foran roenving.. ;-)
Avatar billede roenving Novice
03. juni 2004 - 23:36 #9
Jeg tror snart jeg skal til at teste anmeld-funktionen *lol*
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2004 - 23:44 #10
*GMH*
Bredker>>Hvor langt kan vi kaste et spisebord?
Avatar billede hensker Nybegynder
05. juni 2004 - 20:57 #11
I r sq da for fjollede ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. juni 2004 - 21:05 #12
Vi er seriøse. Vi er Ekspertens elite brugere. Vi vil tilføje jeres viden til vores. Al modstand er nyttesløst. Overgiv jer. I vil blive en del af kollektivet.
Avatar billede hensker Nybegynder
05. juni 2004 - 21:14 #13
Det var sq uheldigt for jer... jeg er dum som en dør :P. Og ved at tage min viden vil jeg nok blive klog... damn så det slut med at fjolle rundt :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2004 - 18:57 #14
;)