Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2004 - 20:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

sløsethed

fx nazty

10 ud af 15 spørgsmål står åbne hvorfor er admins ikke lidtt mere hårde og holder kontrol med folk ?

hvem står egentlig bag denne side ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. juni 2004 - 20:35 #1
Der er lige en lille detalje... det er rent faktisk ikke imod Ekspertens regler, at have mange spørgsmål stående åbne. Det er muligt brugeren er et drys. Men det kan coadmins ikke bebrejdes for.
Avatar billede eagleeye Praktikant
03. juni 2004 - 20:36 #2
Fordi det ikke er admins opgave at lukke spørgsmål.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juni 2004 - 21:19 #3
Men mange spørgsmål står åbne på trods af at der er en række gode forslag til løsninger, og brugerene har tilsyneladende ikke lyst til at kommentere eller lukke spørgsmålene. Indfør dog straf points, når et spørgsmål har været åbent i en måned. Man kan jo bare tilbageholde de daglige points til brugere der har langtids åbne spørgsmål!
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2004 - 21:34 #4
Der har været ca. 1 million forslag til hvordan de skal behandles, svaret er nu som altid at det ikke er Coadmins opgave at sørge for det.
Men det er tilladt at tjekke brugere man ikke kender, inden man bruger tid på dem.
Det er PT den eneste mulighed der er for at undgå at spilde tiden.
Prøv evt. at kigge her:
http://www.eksperten.dk/toplist.phtml?sort=Ude&order=desc
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2004 - 21:42 #5
pkt. 2.1.9:
Det er ikke tilladt at:

misbruge Eksperten.dk's pointsystem

Det er min klare opfattelse af dette punkt (ufatteligt at det ikke snart bliver specificeret hvad det punkt går ud på...) omfatter alt der har med point at gøre - så derfor MÅ brugeren overtræde en regel!
Avatar billede dmcn Praktikant
03. juni 2004 - 21:43 #6
Misbrug af ekspertens pointsystem er ulovlige pointoverførsler, ikke andet. Det er stadig ikke ulovligt at have åbne spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2004 - 21:45 #7
Det er et tolkningsspørgsmål - ikke andet.

Det punkt er så vagt formuleret at det kan i praksis være alt med point.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juni 2004 - 21:52 #8
Hvad så med at der bliver et felt der hedder spørgers data (som der er et der hedder dine data) der skal kun være et felt, nemlig en % mæssig udregning af hvor mange åbne spørgsmål, spørgeren har, kontra antallet af stillede spørgsmål.

For rimeligheden skyld, bør man ikke med tage spørgsmål der er mindre end en måned gamle og spørgsmål, der ikke er blevet besvaret!
Avatar billede roenving Novice
03. juni 2004 - 23:39 #9
Et af de forslag der hentydes til fra fromsejs side ...

Det er faktisk meningen at karma-baren ved hver brugers navn skulle have bl.a. med det at gøre !-)
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2004 - 19:28 #10
tak for jeres information
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juni 2004 - 23:47 #11
Husk at lukke, så du ikke også har for mange åbne ;o)
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 12:13 #12
nu har jeg kun 2 åbne ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. juni 2004 - 21:02 #13
Det var ment som en spøg og jeg ville blot give dig en nem mulighed for at lukke *S*
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2004 - 12:55 #14
kan admin tage et kig på  nazty