Avatar billede voirsous Nybegynder
03. juni 2004 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opskriften på et populært site - mangler jeg noget?

Hej jeg er ved at starte www.klip.ein.dk op (siden er ikke officiel klar) - men burde stadigvæk give et meget godt indtryk af hvad jeg vil lave.

Jeg vil selvfølgelig gerne have gjort dette site så populært som muligt, det har jeg tænkt mig at gøre via denne fremgangsmåde.

1. Få tilføjet noget data - jeg har søgt nettet igennem for frisøere med hjemmesider, og tilføjet dem (bemærk
jeg har ikke tømt et allerede fungerende index som erino, krak eller jubii).

2. Optimer følgende ord til søgemaskinerne 'Frisør, Frisøere', 'Klipning, klip, klippet', 'Hårdesign, Hair, Design, Style' Burde være muligt at få en god placering, da mit andet site www.ditnavn.ein.dkligger godt på ordene 'Subdomæne og Subdomæner'

3. Finde nogle samarbejds partnere at udveksle links e.lign med.

4. Lave en undersøgelse omkring hvad brugerne ønsker, og hvad frisøerne ønsker.

de fire første punkter er lagt fast og dem er jeg allerede i fuld gang med. Nu har jeg nogle andre ideer også - dem vil jeg gerne høre jeres syn på.

* Tilmelde mig en side som tradedoubler e.lign og gi' 50,- kr for hvert toplink et andet site skaffer igennem dem.

* Sende en pressebesked ud til alle sites der er relaterede til mode, kosmetik, det moderne mennesker, unge o.s.v. Jeg kunne jo være heldig at blive nævnt i en artikel e.lign.

* Sende e-mails til de frisøere der allerede er i mit index, at de er blevet tilføjet, og de har mulighed for at få et toplink m.m. (må man egentlig det?).

* Sende fysiske breve ud til tilfældige frisøere (med samme indhold som overstående).

* Hænge reklammer op på besked tavlerne i supermarkederne.

* Flyvers i bilruderne

Har i kommentar til overstående metoder, eller måske helt nye høre jeg meget gerne om det ;).

Vh. Casper
Avatar billede cygnet Praktikant
03. juni 2004 - 19:22 #1
Hvorfor skulle man går på netop din side for at finde sin frisør fremfor at finde den på en tur ned af gaden.

Tror du skal oprette en eller anden form for rabatordning, hvor man hvis man siger man kommer fra din portal så får man 10 % - burde være muligt, forbrugerliv har noget lign. - her er der steder der er rabat at hente derfra.

Magic Hair Design og Hudpleje 5000 Odense C 20%
Frisør Dalbygade 32 6000 Kolding 10%
Frisør Støberiet 7500 Holstebro 10%
Skønhedsgalleriet 4000 Roskilde 10%
Frisør Beth 1560 København V 0-20%
Consul Hair/B.vejens Fodklinik 2750 Ballerup 0-10%
StyleSaints Hair+Skin Care 1453 København K 0-10%

Skønheds- & Hudpleje
Skønhedsgalleriet 4000 Roskilde 10%
Consul Hair/B.vejens Fodklinik 2750 Ballerup 0-10%
StyleSaints Hair+Skin Care 1453 København K 0-10%

Solcentre
Sun Fun Center for pers. pleje 1364 København K 0-10%

/cygnet
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2004 - 19:19 #2
Hvis man nu kunne bestille tid m.m. fra hjemmesiden ville det være en god hjemmeside.
I mine øjne har hjemmesiden ingen funktion. Frisøren finder jeg jo i telefonbogen.
Hvis jeg derimod kunne booke en tid online, i stedet for at skulle ringe til frisøren og bestille tid, ville hjemmesiden have sin berettigelse.
Avatar billede cholm Nybegynder
06. juni 2004 - 20:57 #3
Som schulze også siger det, er online booking noget der kan være værditilførende. Flere har vist forsøgt. Eks. http://www.jegvilbestilletid.dk/

/cholm
Avatar billede voirsous Nybegynder
19. juni 2004 - 13:52 #4
Takker!