Avatar billede xmlkonge Nybegynder
03. juni 2004 - 10:41 Der er 2 kommentarer

hjælp til wise for windows installer

Jeg er ved at lave et simpelt installationsprogram i "wise for windows installer 5.2" men det skaber problemer. Jeg har ind til nu brugt wise installbuilder 7.03 men da jeg gerne vil bruge merge moduler i min installation er jeg skiftet til "wise for windows installer 5.2".
Jeg søger en som mod rige betaling kan lave en skabelon til mit installations modul. Jeg er total lost.
På forhånd tak.
Avatar billede n30thaone Nybegynder
10. juni 2004 - 13:24 #1
Hvor avanceret skal din setup være? Jeg vil helt sikkert anbefale dig at bruge de mere simple freeware alternativer som Inno Setup. Har selv rodet med Wise Solutions software, men jeg syntes det gør mere skade end gavn.
Avatar billede madsnb Nybegynder
17. december 2006 - 22:36 #2
Luk eventuelt..?