Avatar billede cutehobbes Nybegynder
03. juni 2004 - 09:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spejlvende tekstbokse indeholdende flettekoder

Hejsa,

jeg har scannet et girokort ind og indsat en masse flette felter. Problemet er bare at jeg skal have det spejlvendt, og det kan jeg ikke lige umiddelbart finde ud af. Jeg har filen, dog ikke med girokortet som baggrund mere. Det er meningen at jeg vil printe direkte på giro'erne.
Avatar billede jkrons Professor
03. juni 2004 - 11:15 #1
Du kan ikke spejlvende tekstbokse i Word, men hvis du kan forklare præcis, hvad du prøver at opnå, kan det måske løses på anden vis.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
03. juni 2004 - 12:40 #2
Jo altså =)
Jeg står for at skulle sende en bunke girokort ud, hidtil er de blevet skrevet i hånden - men medlemsantallet vokser støt og derfor tænkte jeg at jeg kunne lave en slags skabelon.

Min fremgangmåde - jeg scannede et af girokortene ind for at se hvor de forskellige oplysninger (navn, adresse, beløb m.m.) skulle placeres. Ideen var så at fjerne baggrundsbilledet (gorikortet) og så flette diverse oplysninger ind i dokumentet og så sætte girokortene i printeren og så bare derud af.

Håber ikke det er helt uforståligt *S*
Avatar billede jkrons Professor
03. juni 2004 - 16:28 #3
Næh, jeg forstår egentlig godt opgaven, men jeg forstår stadig ikke helt hvorfor du vil have tingene spejlvendt.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
07. juni 2004 - 09:45 #4
Nå ok *S* - det er fordi min printer skal have girokortet i i højre side for at "fange" der er noget i. Og sådan som jeg har lavet dokumentet skal girokortet sidde i venstre side.
Avatar billede jkrons Professor
07. juni 2004 - 10:02 #5
Kan du ikke lave dokumentet om :-)  Jeg mener som sagt ikke at det er muligt at spejlvende tekstbokse, så teksten i dem vendes med. Så vidt jeg husker kan du kun spejlvende grafik, fx Wordart - men så kan dyu bare ikke feltte samtidigt.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
09. juni 2004 - 08:36 #6
Jo det ender det med, tak..
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
09. juni 2004 - 08:36 #7
Spørgsmål lukkes..