Avatar billede milvos Nybegynder
02. juni 2004 - 22:54 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Iværksætter søger journalist hjælp

Iværksætter med danmark eneste portal af sin art, søger jounalist til hjælp med pressemeddelser og skrivelser til investorer/ sponsorer.

Jeg kan desværre ikke betale dig.

Milvos
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2004 - 23:08 #1
Hvad er der så i det for mig?

Murer søges til at opføre mit nye hus. Jeg kan desværre ikke betale dig.
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. juni 2004 - 23:18 #2
:D
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2004 - 16:26 #3
Til rette vedkommende:

Tak for den "gode" karma:

http://www.eksperten.dk/spm/505435 Fortsætter hvor han slap med tidligere bruger!
Avatar billede theprofessor Nybegynder
04. juni 2004 - 18:57 #4
jer er it-ingeniør og iværksætter--jeg skriver også artikler--hvad har du brug for?
headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede milvos Nybegynder
04. juni 2004 - 23:59 #5
-- el barto : Som iværksætter drejer alt sig ikke om penge, men ånden i at kunne hjælpe andre, således at de kommer videre, se det er iværksætterkultur.

Mail sendt til theprofessor
Avatar billede olebole Juniormester
07. juni 2004 - 05:38 #6
<ole>

Jamen, så søger du med andre ord en iværksætter, der kan hjælpe dig igang uden at skulle have noget for det.
Udfra din overskrift skulle man ellers tro, at _du_ er iværksætteren - og søger en journalist, der vil udføre sit fag gratis ... men sådan er det åbenbart ikke(?)
Forvirrer du også dig selv?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. juni 2004 - 16:52 #7
hvis du kender bladet "iværksætteren" (jeg kender redaktøren) startede han selv som iværksætter---og fik venture capital!  D.v.s. det er ikke umuligt at arbejde gratis i startfasen af en projekt, mod at få del i indtægterne senere...skriv lidt mere om din koncept!

Du kan kriv til os på:  headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2004 - 08:46 #8
LUKKETID?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
16. november 2004 - 09:04 #9
Gud, hvor er vi sure!
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2004 - 09:05 #10
Ja...
Avatar billede thorborg Nybegynder
25. september 2005 - 00:06 #11
Prøv at søge hjælp her: www.amino.dk

Dbh Martin