Avatar billede scorpion Nybegynder
02. juni 2004 - 22:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Svensk stavekontrol til Word 2003

Hej på den anden side

Jeg vil høre om der er nogen der ved, hvor jeg kan få fat i svensk stavekontrol til Word 2003.
Jeg har tidligere haft det til Word 98, men kan ikke finde noget til Word 2003. Så om der er nogen der kan hjælp vil jeg gerne høre fra dem.

Med venlig hilsen

JB:-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. juni 2004 - 22:46 #1
det kan du på to måder. Du kan købe en svensk word udgave, der følger selvfølgelig svensk stave kontrol med. Hvis du har en engelsk eller dansk, og OGSÅ ønsker svensk sprog understøttelse, skal du købe Microsoft Proofing Tools, der koster godt 1.000,- kr (lidt under) så får du også understøttelse for et hav af sprog
Avatar billede scorpion Nybegynder
02. juni 2004 - 22:56 #2
Av, den var være... hvad skal jeg med alle de sprog. Er der virkeligen ikke en anden måde?
Heller ikke så glad for, at have den svenske Word version; hvad så med dansk?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. juni 2004 - 22:58 #3
Der er desværre kun disse to muligheder
Avatar billede dorgbar Nybegynder
02. juni 2004 - 23:04 #4
prøv openoffice istedet. Ligesom MS office bare gratis
http://www.openoffice.org/
Avatar billede scorpion Nybegynder
02. juni 2004 - 23:33 #5
De er jo typiskt... tror jeg prøver Open Office af, så må jeg jo evt. kopiere teksten ind i Word efterfølgende, for så at kunne gemme det som DOC :-/