Avatar billede sierradriver Nybegynder
01. juni 2004 - 14:42 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Point til Grunken og tzaq_dk

Her point for svar i http://www.eksperten.dk/spm/504777

Bare smid et svar hver, så får I point!
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
01. juni 2004 - 14:44 #1
Jeg behøves ikke nogle point :-)
Det var vist Grunken der har fat i den lange ende her! ;-)
Avatar billede sierradriver Nybegynder
01. juni 2004 - 14:46 #2
Jeg har ikke den store relation til de point, synes egentlig de er lidt dumme, men nu er de her, og når folk gør en indsats for at hjælpe mig, er det nok til at få point, derfor du får også, du har i det mindste prøvet :-)
Avatar billede grunken Nybegynder
01. juni 2004 - 15:52 #3
Points er ikke en nødvendighed! jeg afgav sågar min kommentar efter spørgsmålet var lukket - faldt jo bare lige over spørgsmålet og tænke den kan jeg da godt lige klare :o)

Men hvis sierradriver er den glade giver, så dropper jeg da et svar , men går sandelig osse ud fra at tzag.dk smider et :o)
Avatar billede sierradriver Nybegynder
01. juni 2004 - 15:57 #4
Uha, ja jeg er den glade giver af massere point, kan alligevel ikke se hvad jeg dog skal bruge dem alle sammen til :-)

Ej, jeg synes det er fair, nu når pointene er her, at folk så bliver belønnet for at hjælpe.

Så tzaq, smid et svar og du skal få point, ellers bliver grunken den glade vinder af hele 60 point ;-)
Avatar billede grunken Nybegynder
01. juni 2004 - 16:21 #5
hehe sierra giv manden lidt tid :o)

-hvis han ikke ligger et svar vil de points forfølge ham for evigt :o)
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
01. juni 2004 - 17:28 #6
Jamen hvis du absolut vil af med dem... Men jeg behøves ikke at få point! :-)

Svar :-)
Avatar billede sierradriver Nybegynder
01. juni 2004 - 23:32 #7
Af med dem skal jeg, og det skal være nu.
Og tid det fik han, for jeg glemte da alt om det :-)

Så hermed 30 point til hver.
Avatar billede grunken Nybegynder
02. juni 2004 - 16:27 #8
tak for points :o)
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
02. juni 2004 - 17:32 #9
Tak :-)