Avatar billede robbin Nybegynder
01. juni 2004 - 00:41 Der er 11 kommentarer

500 kr programmerings job

Jeg skal bruge en erfaren c++ programmør som vil tjene 500 kr

Jeg kan ikke komme ind på opgaven her men hvis du er interreseret i pengene eller bare er nysgerig så skriv til mig.

Kontakt mig her: (virker også på msn)
Robbinkj@msn.com

ps. kun c++
Avatar billede bertelbrander Praktikant
01. juni 2004 - 00:47 #1
Avatar billede halifax Nybegynder
01. juni 2004 - 00:52 #2
Se også regler pkt. 2.7 og 2.8 om ikke at udsætte både point og et beløb, samt i hvilke kategorier disse spørgsmål skal placeres.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
07. juni 2004 - 00:35 #3
damn it's c++
Avatar billede n30thaone Nybegynder
10. juni 2004 - 13:11 #4
Hvorfor skal det være C++? Hvorfor ikke et andet cross platform sprog som Java(Som intet ekstra kræver for at køre ordentligt på andre systemer(udover VM 'course))?
Avatar billede robbin Nybegynder
13. juni 2004 - 08:43 #5
skal vi ik lige slå fast at c++ er over dobbelt så stærkt som java
Avatar billede n30thaone Nybegynder
13. juni 2004 - 12:38 #6
Syntes jeg egentlig ikke, Java's nyeste VM kører næsten lige så hurtigt som C++ apps. Og desuden har man ikke bøvlet med memory allocation.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
13. juni 2004 - 12:47 #7
Skal vi ikke lige slå fast at assembler er over dobbelt så stærk som C++ ?

De forskellige sprog[1] har deres styrker og svagheder, hvilket der er bedst afhænger af opgaven, som her er hemmelig, så vi kan ikke vide hvad der er bedst.

1: Gælder ikke for C#, det har kun svagheder ;-)
Avatar billede n30thaone Nybegynder
13. juni 2004 - 12:58 #8
Det kommer mere eller mindre an på definationen af 'stærkt', for udviklingstiden vil blive kortere jo højere du kommer op i levels...(mht. ASM er der jo en hær af forskellige tolkere, som mere eller mindre kan bestemme din hurtighed)
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. november 2004 - 15:49 #9
HMMMM måske er det på tide at lukke dette spg
Avatar billede vallemanden Nybegynder
16. november 2004 - 06:39 #10
hmm tror du snart skal lukke dette spg
Avatar billede halifax Nybegynder
16. november 2004 - 11:15 #11
vallemand - Du har ret i at spm. bør lukkes.
Men det er da ikke noget at skrive som "Svar" selv om der er 200 pts. ude.

robbib - Har du ikke fået brugbart svar så opret selv et og akcepter eget svar.