Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. maj 2004 - 21:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

spm oprette at en bruger som ikke findes

her er brugeren Max-payne's oprettede spm
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=max-payne&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

når man så trykker på spm'et "andvendelse af IDE1 og 2 ?" så er det oprettet af brugeren flipflop, trykker man på brugeren så ryger man til forsiden..
Brugeren findes ikke, flipflop er heller ikke deaktiveret..

Det er ikke kommmet her til aften, da jeg snakkede med en anden om den bug kl 16:40 i eftermiddags
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 21:56 #1
Hvis du ser http://www.eksperten.dk/spm/496845 tyder det på at det er en og samme person, måske et navneskift efter promedlemskab kunne være forklaringen?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 21:59 #2
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. maj 2004 - 22:00 #3
hvis du skrifter navn, så ændre navnet alle steder brugeren er..

så hvis han opretter et spm under flipflop, og skifter navn til max-payne, så skal navnet flipflop blive udskiftet med max-payne.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 22:01 #4
Ved jeg godt men det er åbenbart kikset for denne brugers profil.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. juni 2004 - 18:52 #5
Lader til det er rette nu