Avatar billede filmeditor Praktikant
31. maj 2004 - 17:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

model af Titanic

Hej alle.

Jeg leder efter en model af Titanic til 3d studio max 6, som jeg skal bruge til at animere. Jeg skal bruge den til at composit ind i et videoklip som jeg har optaget.

Så hvis der er nogle som kender et sted hvor jeg kan hente en gratis model, så vil jeg være glad.
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. juni 2004 - 13:52 #1
Det jeg næsten sikker på du ikke finder, specielt ikke når det skal være gratis.

www.3dcafe.com er der gratis modeller, måske du kan finde noget der ligner. (Tryk på free stuff for oven på siden)
Avatar billede osborne Nybegynder
02. juni 2004 - 15:07 #2
Der er flere steder at finde en sådan model.

Fra TurboSquid (81,5 US$)
http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/147066/Action/FullPreview

3D CAD browser (pris ?)
http://www.3dcadbrowser.com/preview.aspx?ModelCode=6808

Fra Quad-Helix (i .3ds version - brug import for at hente ind i Max)
http://www.quad-helix.com/3d.htm

osv.
Avatar billede filmeditor Praktikant
02. juni 2004 - 15:49 #3
Osborne, jeg prøvede de sidste af dem. Den downloadede fint, og så da jeg skulle ind og importere modellen ind, så skrev den bare: Improper fileformat
Avatar billede osborne Nybegynder
02. juni 2004 - 16:16 #4
Kunne desværre se ud som om filen er corrupted - jeg beklager. Jeg har nu prøvet med både Max 6 og Max 5.1 uden held så det er ikke hos dig der er noget galt.
Avatar billede osborne Nybegynder
02. juni 2004 - 16:18 #5
Hvis du har mod på det kunne du prøve at skrive en email til j106_vulcan@hotmail.com (som er adressen der står angivet under Contact på denne side)
Avatar billede osborne Nybegynder
02. juni 2004 - 16:19 #6
.. og nævne at du har problem med Import af deres model (og hvad Max version du bruger osv.)
Avatar billede filmeditor Praktikant
02. juni 2004 - 16:22 #7
okay. det vil jeg gøre. Tak for hjælpen. Du kan ligeså godt få point, for jeg tror du er den eneste som nåede tættest på et resultat, så hversago'
Avatar billede osborne Nybegynder
02. juni 2004 - 16:38 #8
Oj .. tak skal du have. Håber de kan løse problemet, eller ihvertfald give et godt svar på hvorfor den ikke vil importe og hvad man kan gøre.

Vedr. købe-modelllen. Jeg synes 81,5 $ er lidt meget .. men på den anden side er det jo et stort arbejde der ligger i at lave en sådan model så nogle gange (hvis man - eller kunden - har noget cash) kan man spare meget tid ved at købe en model.

Held og lykke med det.