Avatar billede Claus Mester
30. maj 2004 - 23:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan vedhæfter jeg et CSS til mit dokument?

Skulle gøre i [Funktioner]-[skabeloner og tilføjelsesprogrammer...], men min liste er tom.

vh
nicolaus
Avatar billede Claus Mester
30. maj 2004 - 23:25 #1
[Funktioner]-[skabeloner og tilføjelsesprogrammer...]-[Sammenkædede CSS...].

Knappen "Tilføj" virker fint, men ved navngivning af CSS sheetet, sker det intet.
Avatar billede kol Nybegynder
31. maj 2004 - 09:44 #2
Hvad er CSS?

Hilsen KOL
Avatar billede Claus Mester
31. maj 2004 - 13:12 #3
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 15:13 #4
Jeg har selv forsøgt mig med at tilknytte et stile sheet til en word skabelon, men jeg kom frem til, at det ikke kan lade sig gøre. Det virker kun ved html dokumenter og ikke doc.
Avatar billede kol Nybegynder
01. juni 2004 - 22:25 #5
hej nicolaus
tak for info, så ved man det også.

Hilsen KOL
Avatar billede dkoclni Nybegynder
02. juni 2004 - 09:20 #6
CSS = Cascading Style Sheets

Anyways, jeg kan ikke se hvordan CSS skulle virke i et word dokument. Jeg gætter på at du gerne vil benytte css funktionaliteterne i dokumentet? Men det tvivler jeg på virker, og vil give hov-sa ret - det benyttes først i det tilfælde du eksportere til html.
Hvad er det du vil bruge css filen til??
Avatar billede Claus Mester
02. juni 2004 - 13:23 #7
Jeg tror egentlig også, at du har ret, hov-sa.

Jeg ville bruge det til en række websider jeg har oprettet, der skulle fungere på min egen maskien gennem word. En slags "off-line website" i word. En del løsning, i stedet for at oprette et helt website, for at administrere flere dokumenter/sider, med forskellige oplysninger, dog med reference til samme hoveddokument.

Jeg takker for jeres indlæg.
Avatar billede dkoclni Nybegynder
22. juni 2004 - 17:03 #8
Nu skal jeg ikke bitche - men hvad med at hov-sa fik pointene?... Bare for en god ordens skyld... ;)
Avatar billede Claus Mester
22. juni 2004 - 17:20 #9
Du har da så absolut ret, dkoclni. Sorry - der er gået så lang tid.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2004 - 19:37 #10
Så siger jeg da bare tak ;-)