Avatar billede human900 Nybegynder
30. maj 2004 - 16:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad koster det

hejsa - jeg arbejder på et lille sjovt design til klubben, men mangler lidt teknisk færdigheder(koder) til siden - www.okserne.dk/fodboldskole  - det er under tilmelding, hvor jeg mangler koderne. Jeg har lavet en side der hedder,
www.okserne/fodboldskole/tilmeld_ok som skal komme frem efter tilmeldingen.
Min mail er fodboldskole@sol.dk.
Avatar billede human900 Nybegynder
30. maj 2004 - 16:29 #1
Avatar billede saucer Nybegynder
03. juni 2004 - 11:07 #2
Jeg er ikke hlet med på hvad du vil ??

Skal det laves i php eller asp ?
Avatar billede human900 Nybegynder
03. juni 2004 - 12:13 #3
Okej - jeg tror det kaldes en formmail !
- så de kan sende beskeder...
Avatar billede saucer Nybegynder
03. juni 2004 - 12:17 #4
Hvad er det man skal tilmelde ? Nyhedsbrev ? bruger ?
Avatar billede human900 Nybegynder
03. juni 2004 - 12:19 #5
Man kan tilmelde sig en fodboldskole for børn.
Men jeg kan se at danskewww.dk hvor siden bliver hostet, er gået ned.
Men når den så kører kan du se på linket øverst at man kan tilmelde sig. Så jeg skal bare have navn og adresse m.m. sendt til den mailadresse der hedder fodboldskole@sol.dk.
Avatar billede saucer Nybegynder
03. juni 2004 - 16:39 #6
kan du ikke kontakte mig på info@saucer.dk så kan vi snakke om det der, når siden kommer op igen.
Avatar billede human900 Nybegynder
30. september 2004 - 14:24 #7
er stoppet