Avatar billede cybermike Nybegynder
28. maj 2004 - 21:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webhosting sponsorat soeges

Ja saa er jeg her igen, jeg henvendte mig for et par maaneder siden. Det drejer sig om jeg soeger en sponsor som har interesse i at faa deres firmanavn eksponeret i releation til IT Sikkerhed, prisen for dette er et sikkert webhotel med "fri trafik" , ubegraenset hd plads (bruger vi 100 megabyte saa har vi brugt meget, saa i realiteten er det deromkring vi skal bruge) , php og mysql.

Vi vil have lov at foretage en auditering af serveren foer vi indgaar nogen aftaler da det selvfoelgelig er vigtigt for os sikkerheden er i orden.

Siden i sig selv er et forsoeg paa at skabe en kilde til IT Information med maalgruppen der spaender fra den Sikkerheds kyndige fuldskaeggede guru nede i kaelderen, over noerden i stuen som har leget lidt med diverse, til marketingsmanden paa 4. sal som har brug for noget basal ikke teknisk viden til at putte i sine salgsbreve.

Mere information kan i faa ved at kontakte mig paa min midlertidige email adresse: mike@btworld.dk , msn: ekimrebyc@hotmail.com eller icq: 97544434

Points uddeles til ham der skaffer mig kontakten til sponsor.
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. maj 2004 - 21:55 #1
skal maaske lige naevne at vi har domaene navn selv saa jeres eneste egentlige udgift bliver trafiken som i forvejen er minimal.

Hvorfor vi ikke koeber et hotel til 25kr om maaneden? Simpelthen fordi vi vil have det her til at koere 100% non profit og fordi vi gerne vil have lov at stille krav til sikkerheden paa systemet, det ved vi vidst alle at man ikke kan for 25 kr :)
Avatar billede bad24 Nybegynder
28. maj 2004 - 22:00 #2
Tror det bliver ret svært at finde, hvordan kan det være at i ikke vil tjene nogen penge på siden?
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. maj 2004 - 22:06 #3
bad42: Umidelbart er maalet at skabe et centrum for it sikkerheds viden paa dansk, paa laengere sigt skulle det ikke vaere uintresant at indfoere oekonomiske koncepter ogsaa.

Jeg tvivler dog paa det bliver svaert at finde, jeg kunne selv levere den noedvendige service , men oensker om at seperere det fra vores andre projekter umuligoer det desvaere.
Det vi soeger er nogen som i forvejen udbyder kvalitets hosting som smider en plads op ved siden af sine betalende kunder til os, merudgiften for at have os liggende vil beloebe sig til max 5 gigabyte trafik (primaert indlands) saa mon ikke der viser sig et par intresserede.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
29. maj 2004 - 02:50 #4
skriv til mig, icq: 2683527
Avatar billede snie97 Nybegynder
04. juni 2004 - 14:13 #5
Det er ikke noget godt salgsargument, at der ikke er meget trafik :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
25. juni 2004 - 21:35 #6
Det er fordi vi er et low trafik side, mange besoegende giver stadig lav trafik. Men nu hoster vi sq lortet selv :)