Avatar billede rnomis Nybegynder
28. maj 2004 - 17:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan fjerner man fodnotestregen?

Jeg vil gerne kunne fjerne den streg der automatisk kommer frem når man indsætter en fodnote.
Jeg vil gerne fjerne den da jeg selv vil definere farve og punkt størrelse ved brug af border.
Hvis det dog er muligt at rette i selve denne fodnote streg ville det selvfølgelig også have interesse.
Simon
28. maj 2004 - 17:26 #1
Vis->Normal
Vis->Fodnoter
I bjælken, der kommer frem på tværs af skærmen vælger du: Fodnoteseparator i det felt hvor der står: Alle fodnoter
Marker herefter stregen og slet den.
28. maj 2004 - 17:28 #2
I stedet for at slette den kan du markere den, og vælge
Formater->Rammer og skygger
og herfeter formatere stregen, som du ønsker.
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. maj 2004 - 17:29 #3
Klik på Vis-Normal
Gå herefter ned i én af fodnoterne (evt. ved at oprette en ny fodnote eller redigere en gammel)

I Word2000 vil der herefter komme et vindue, hvor der øverst står "Fodnoter". Her kan du klikke på pilen til højre, og vælge "Fodnoteseparator". Så kan du redigere i udseendet heraf, og afslutte med luk.
Avatar billede rnomis Nybegynder
29. maj 2004 - 12:41 #4
Tak for det!
29. maj 2004 - 14:53 #5
???????????????????????????????????????????????