Avatar billede therevelation Nybegynder
28. maj 2004 - 17:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dvd afspilning hakker

hejsa grrrr nu er jeg ved at være træt af min dvd drev strejker ind imellem....

ind imellem begynder afspilningen at hakke helt vildt og gør det umuligt at se filmen

Jeg ved det ikke er selve filmen der er problemet.

Jeg har prøvet at bruge både powerdvd, actualplayer og windows mediaplayer , men problemet opstår i alle afspilningsprogrammer....

Nogen der ved hvad problemet kan være?

hardware spec: dvd-rom LTD163D

Mvh Michal
Avatar billede simonsweb Nybegynder
28. maj 2004 - 17:08 #1
er det en helt ny DVD? og hvis det ikke er så tror jeg altså
alligevel at der er noget galt med DVD'en.
Men har du prøvet på en anden computer o.s.v?

Med Venlig Hilsen

Simon Duun
SimonsWeb.dk
Avatar billede ralfi Nybegynder
28. maj 2004 - 17:11 #2
kan selvføli også være at et andet program starter i baggrunden.. og suger alt din processor kraft.. det ved jeg at Mediaplayer kan gøre en gang i mellem...

hvis det er det så kig lige på hvad din processor arbejder med.. og luk eventuelt det der køre..
Avatar billede therevelation Nybegynder
28. maj 2004 - 17:26 #3
det eneste jeg har kørende er firewall og dvdafspilleren, også burde mine ram og processor ikke være belastet.

Ja de fleste er nye.....grunden til jeg skriver nu er at jeg lige har købt en ny idag og halvvejs igennem er den åndsvag igen *s*

men som sagt er det ikke selve filmene..nogen gange kan jeg afspille filmen andre gange ikke... :o(
Avatar billede therevelation Nybegynder
28. maj 2004 - 17:28 #4
men eller ligger det meste af cpu forbruget i aktiv systemprocess, hvilket jeg også mener den skal :)
Avatar billede therevelation Nybegynder
28. maj 2004 - 19:14 #5
ingen film til mig idag ser det ud til :(
Avatar billede jakeclocker Nybegynder
28. maj 2004 - 22:12 #6
prøv at tjekke dine DMA indstillinger >Denne Computer > egenskaber Hardware > Enhedshåndtering og så Dma sittings eller noget.
Avatar billede therevelation Nybegynder
03. juni 2004 - 08:43 #7
begge partioner er sat til ultra dma ...
Avatar billede therevelation Nybegynder
13. juni 2004 - 09:12 #8
:o( prøver at søge hjælp andetsteds :o( men tak for i forsøgte...