Avatar billede kirkbye Nybegynder
28. maj 2004 - 16:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Webshop-modul

Er der nogen herinde, der har kendskab modulet CubeCart fra brooky.com? Jeg har hentet det, men den staller efter step1 i installationen og kan ikke komme videre til step2. Jeg har læst mig frem til, man kan ændre i config.php, men det kan jeg heller ikke få til at virke.

Eller er der andre webshop-moduler der kan anbfales?
Avatar billede keysersoze Guru
28. maj 2004 - 16:29 #1
www.oscommerce.dk / www.oscommerce.dk

det er det nok mest brugt modul
Avatar billede kirkbye Nybegynder
28. maj 2004 - 16:36 #2
Ok.

Er det gratis? Det er det jeg omtaler på brooky.com
Avatar billede keysersoze Guru
28. maj 2004 - 16:37 #3
det er open source - så ja :)
Avatar billede googolplex Novice
28. maj 2004 - 17:11 #4
En god side i denne forbindelse:

http://openforum.dk/
Avatar billede kirkbye Nybegynder
28. maj 2004 - 18:29 #5
Nu har jeg så fået hentet oscommerce, men hvordan får jeg det "installeret"? Jeg har lagt filerne ud via min ftp, men der er ingen installfiler jeg kan gå direkte ind på. Der er heller ingen hjælpefiler, så vidt jeg kan se...
Avatar billede googolplex Novice
28. maj 2004 - 18:55 #6
Kig i det link jeg gav dig, der er nogle gode tutorials :)
Avatar billede kirkbye Nybegynder
28. maj 2004 - 18:58 #7
Jeg har læst mig til, det ikke kan lade sig gøre. Jeg har web-hotel hos b-one, og de kan åbenbart ikke køre noget som helst af det, jeg havde tænkt mig. Oscommerce virker i hvert fald ikke.
Avatar billede googolplex Novice
29. maj 2004 - 22:37 #8
Jeg mener bestemt at jeg har haft osCommerce installeret hos B-one, men jeg er nu skiftet til Surftown, da B-one aldrig opgraderer :(

Jeg fandt disse tutorials, det må lige være noget :)

http://demodemo.com/tutorials_osc.html
Avatar billede googolplex Novice
01. juni 2004 - 10:22 #9
Er du kommet videre ?
Avatar billede kirkbye Nybegynder
01. juni 2004 - 10:52 #10
Jeg har kigget lidt på det her til morgen. Det sidste svar du gav mig ser rigtigt fint ud, men da jeg kører det hos b-one, så er der også en masse andet der skal ændres i, har jeg fundet ud af. Når det så er gjort, så vælter det barefrem med en masse nye fejl. Rimeligt frustrerende vil jeg mene..
Avatar billede googolplex Novice
02. juni 2004 - 16:12 #11
Jeg havde også B-one, men skiftede pga. bøvl. Oppetiden var kanon, men alt for meget der ikke virkede.

Mit råd...skift!!

Takker for point, håber du får det til at funke :)