Avatar billede zin Nybegynder
28. maj 2004 - 09:43 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Battlefield 1942

Hej derude!
jeg har lige købt battlefield da jeg syns det er fedt spil.
Det virker fint både grafisk og netmæssigt da min computer opfylder minimumskravene med ca det dobbelte og min netforbindelse er T3. Men alligevel går det altid i stå (eller lukker computeren helt i nogen tilfælde) efter ca 7 til 15 minutters spil. Jeg prøver hver gang at lukke alle bagprogrammer men lige meget hjælper det. Dog fungerer det bedre jo mindre der er inde på en server men det sker alligevel.

hva skal jeg gøre?
På forhånd mange tak
//zin
Avatar billede yellow Nybegynder
28. maj 2004 - 09:46 #1
Prøv at se i din BIOS om der er sat en ACPI Shutdown temperature. Kan være din processor bliver "form varm" - specielt her i sommervarmen ;-)

Hvis der er en sådan shutdown temperature sat, så prøv at hæve den med 10 grader.
Avatar billede zin Nybegynder
28. maj 2004 - 09:48 #2
det prøver jeg lige når jeg kommer hjem.. er på arbejde nu :)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. maj 2004 - 09:56 #3
Slå automatisk genstart fra hvis xp..egenskaber for denne computer/avanceret/start og genoprettelse.. fjern fluebent i genstart automatisk.

det kan være et varme problem, ellers prøv at tage låget af, og gi´ den en ordentlig tur med støvsugeren.
Brug en blød pensel til at fjerne støvet med.
Man kan bruge et blødt viskelæder til rense sine ram (stikket) med, tro mig det virker..O)
Slet din gendannelse punkter,din temp mappe, temp internetfiler m.m.. diskoprydning, defragmentering..>> http://www.trendmicro.com/en/security/advisories/win_me_clean.htm
du kan også tweake xp lidt. >>http://www.tweakxp.com/userinterface_tweaks.aspx
DMA, check i enhedshåndtering om den er aktiveret. Under dine diske/drev.
er S.M.A.R.T. aktiveret i bios..?
opdater dit chipset (prøv dette hvis du er i tvilv om deit hardware >>http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5 )
flyt evt. drevet til det 2. idestik, husk at jumpe rigtigt.
spuds cdén..O)

Det kan være rigtigt mange ting.??. og jeg kan blive ved med gode råd...>http://fp.tiscali.dk/fpe6x100713/guider/er%20computeren%20langsom.htm
jeg tog lidt fra siden, jeg synes der var realevant.
Avatar billede zin Nybegynder
28. maj 2004 - 11:07 #4
ok :D det skal jeg nok lige kigge lidt på.
skal os ha købt noget kølepasta til cpu'en. det kan jo os vær lidt det. men det vil jeg prøve når jeg kommer hjem fra work'et :)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. maj 2004 - 11:53 #5
Avatar billede zin Nybegynder
28. maj 2004 - 12:54 #6
det er godt nok ikke vietnam jeg har men kun det normale og road to rome. :P
Avatar billede toey Nybegynder
28. maj 2004 - 13:17 #7
Må man være lidt fræk og spørge hvor du har fået en T3 forbindelse henne og hvor meget du gir for den???
Avatar billede zin Nybegynder
28. maj 2004 - 17:15 #8
ja det må du da gerne. Det er bare en TDC T1 forbindelse man kan opgradere. kan ikke huske hvad jeg gir for den men det er ikke forfærdeligt meget mere. kan kun betale sig i tid :)
Avatar billede toey Nybegynder
28. maj 2004 - 19:46 #9
Er det måneds betalt som ADSL er??? Nu skal jeg nok stoppe, så i kan komme vidre med jeres emne! :)

Er din Cpu forresten Océt??? Har selv prøvet at bf1942 bare lukkede ned, fordi min cpu var OCét...... Alle andre spil kørte fint... Lader til Bf1942 er meget kræsen hvad det angår.
Avatar billede ulrich Novice
28. maj 2004 - 19:48 #10
T1, T3... De standard findes vist ikke i DK :o
Avatar billede ulrich Novice
28. maj 2004 - 19:48 #11
Standarder*
Avatar billede toey Nybegynder
29. maj 2004 - 13:32 #12
Jo de gør.... Hvis du vel at mærke vil betale for det... ;)

Som TDC selv ville have sagt det = "Har du penge kan du få"

Var lige lidt interraseret i HVOR meget det kostede...
Avatar billede zin Nybegynder
29. maj 2004 - 15:29 #13
ja det er måneds betalt som adsl bar lidt dyrere.. men vidst ik så meget. ;) og jo det kan få's i danmark :D er jeg nemlig meget glad for. ved ikke det der med cpu'en.. må lige finde ud af det!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. maj 2004 - 12:08 #14
har du fået det til at køre..O)
Avatar billede toey Nybegynder
30. maj 2004 - 19:07 #15
Var det det med cpuén så???
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. maj 2004 - 19:27 #16
hvad bidrog toey lige med..??
Avatar billede zin Nybegynder
31. maj 2004 - 14:14 #17
det virker stadig ikke :S har prøvet at støvsuge det hele også under blæseren på køleribberne men lige meget hjælper det :S
Avatar billede bartfreak Nybegynder
31. maj 2004 - 15:17 #18
prøv at se her..> http://www.eksperten.dk/spm/504505
samme problem..O/
Avatar billede toey Nybegynder
31. maj 2004 - 15:47 #19
Til bartfreak: Se "28/05-2004 19:46:00"
Avatar billede bartfreak Nybegynder
31. maj 2004 - 16:06 #20
okay..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. juni 2004 - 20:11 #21
:O)

Lidt respons ville være fint..=?
Avatar billede toey Nybegynder
18. juni 2004 - 12:12 #22
Hallooooooo.....
Zin har vist ikke tid til at svarre, nu skal der nemlig spilles BF1942.
Avatar billede zin Nybegynder
18. juni 2004 - 15:16 #23
det virker stadig ikke-.. men fuck det!