Avatar billede -hyber- Nybegynder
27. maj 2004 - 23:07 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Køb á 3 Mobil

Jeg går og over at købe sådan en her:
http://www.3.dk/templates/Mobile.aspx?id=92
Jeg vil have den til prisen 1500 kr.. Men mit spørgsmål er, hvor mange penge jeg kommer til at hoste op med fast pr. måned!?

Jeg er ikke så god til at læse mig til det med alle de forskellige tillægsting der skal lægges til i det enkelte abb.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:21 #1
Du kommer til at betale 49 kr pr. måned for Boom-abbonnementet, samt en tillægspakke (den billigste er "3Guld"-pakken til 99 kr pr.måned).

Eftersom bindingsperioden er 6 måneder, vil du komme til at betale:

(49 kr. + 99 kr.) * 6 = 888 i abbonnement ialt.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:21 #2
altså 888 kr, ikke 888 bananer ;-)
Avatar billede kodak Mester
27. maj 2004 - 23:23 #3
Der ser ud til at 3Boom abonnement koster 49 kr. om måned!

From: Kodak
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. maj 2004 - 23:26 #4
Bananer er jo en gangbar valuta i Jylland, så det afhænger af hvilken landsdel du kommer fra :o)

-hyber-, jeg må give dig ret i, det kan være svært at gennemskue alle de muligheder, der foreligger. Du kan se prislisten her:

http://www.3.dk/templates/SubscriptionPlan.aspx?id=157
Avatar billede -hyber- Nybegynder
27. maj 2004 - 23:27 #5
Så er det jeg vil spørge om man måske kan få et Telmore simkort i sådan et svin?
Avatar billede -hyber- Nybegynder
27. maj 2004 - 23:27 #6
Hvad er det så liiige man kan med "3guld ?"
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:28 #7
Kodak, jeg synes liiiiiige du burde ligge mærke til bindingsperioden, samt de * (stjerner) der er i artiklen... det koster minimum 148 kr. om måneden da man er "tvunget" til at købe en tillægspakke :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:31 #8
Der findes nogle indholdstjenester på 3's netværk (faktisk en form for web-portal) hvor du (i forbindelse med at ha' 3guld-pakken) får mulighed for at få gratis adgang til 15 indholdstjenester. Dette er bl.a. at se TV2-nyhederne på mobilen, hente musikvideoer (som jeg bruger MEGET), se erotik (hvis man nu skulle få lyst til det).

Mht. at "smække et Telmore simkort i telefonen".... Jow, det kan du da, MEN... Telmore udbyder kun telefoni på GSM-nettene, og ikke UMTS-nettet / teknologien som 3 gør. Du skal yderligere nok regne med at telefonen er operatør-låst, men dette kan naturligvis ændres. Du får MEST ud af den telefon hvis du har den sammen med et 3 abbonnement.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:37 #9
@steen_hansen:

Jeg kommer faktisk fra Jylland, har dog aldrig betalt med bananer ;-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. maj 2004 - 23:38 #10
Ok, er I gået over til Jydske drachmar? :oD
Avatar billede -hyber- Nybegynder
27. maj 2004 - 23:39 #11
Corholio >> Har du sådan en mobil der?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:41 #12
Nej, jeg ejer en Motorola 835... Nec'en var ikke i deres udbud da jeg købte min 3g telefon.
Avatar billede -hyber- Nybegynder
27. maj 2004 - 23:42 #13
Kan man ik sætte mere "Memory" i ? Her tænker jeg på mere plads til mp3 f.eks!
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:48 #14
i min telefon, nej...desværre ikke. Min telefon (Motorola 835) kommer med 835 MB indbygget.

Dog kan jeg på "specifikations"-siden se at der medfølger en memory-stick til telefonen, så du kunne jo blot købe en større memory-stick og indsætte. Så det må være et Ja, hvis du vælger at købe Nec-telefonen :-)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
27. maj 2004 - 23:49 #15
Hvad er det for nogle Memory sticks? Kan du finde en til mig under edbpriser ... 128 mb er fint til mig :)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
27. maj 2004 - 23:52 #16
btw! Er det en god telefon i det hele taget :) ?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:54 #17
Det ved jeg faktisk ikke, jeg var lige inde på edbpriser.dk - eller jeg forsøgte i hvert fald, jeg kunne dog ikke komme derind.... æv æv æv.

Nå, jeg vil i hvert fald gå i seng nu.... Held og lykke med jeres natlige debat, hehehe. Jeg kan godt tjekke, og se hvad jeg kan finde ud af imorgen.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 23:54 #18
Jeg synes den er god... ja :-)

og GODNAT.... hehehehe.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2004 - 10:36 #19
Her er et link, jeg gik nu bare ind på EDBpriser.dk -> Hardware -> Flash hukommelse, og skrev derefter i søgefeltet "stick" og klikkede på "søg"-knappen...

Dette var bare et af resultaterne...

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42397
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 15:13 #20
Takker for point :-)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
31. maj 2004 - 15:17 #21
iorden ;)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
31. maj 2004 - 15:18 #22
Køber sådan et svin imorgen