Avatar billede kongsbak Nybegynder
27. maj 2004 - 10:25 Der er 10 kommentarer

hvorfor kan jeg ikke skrive @ i words2000 og outlook2000

i wordsdokumenter og outlook er det ikke muligt at skrive snabel a.
det går udemærket i outlook ekspress, word perfekt og alle andre steder.
Hvorfor det ??
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
27. maj 2004 - 10:27 #1
Jeg har ingen problemer med at skrive @ i både Word og Outlook. Hvordan sender du e-mails uden at kunne bruge @?
Avatar billede pytman Nybegynder
27. maj 2004 - 10:28 #2
Er ikke sikker... MEN tjek EVT om du har installeret flere sprog "pakker" på din computer... En ven havde engang samme problem og det var fordi den skiftede til et andet sprog når han brugte bestemte programmer... Hvis du bruger XP og vidst nok også win2000 så ligger sprog menuen i Proceslinjen...

Håber det hjælper... er slet ikke sikker på det er problemet..

</Pytter>
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. maj 2004 - 10:30 #3
Det er nok fordi du mangler sp fra Office Update. Prøv at opdatere.
Avatar billede strych9 Praktikant
27. maj 2004 - 12:29 #4
Bare for at vi kan være sikre på at det ikke er en fejl 40: Du benytter "Alt Gr" tasten og ikke "Alt" tasten når du trykker på 2 for at få snabel-a tegn ikke?
Avatar billede kongsbak Nybegynder
27. maj 2004 - 15:45 #5
til peter.erikse : jeg bruger outlook ekspress
til pytman : jeg har kun installeret dansk
til steen hansen : i hvilken opdatering ligger sp ?
til strych9 : uanset om jeg bruger det ene eller det andet er der ikke noget resultat
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. maj 2004 - 15:49 #6
Det er service pack 1 du skal have fat i. Men du bør tjekke, at dine opdateringer er i orden. Det er et gammelkendt problem, når man ikke har SP1 installeret.
Avatar billede strych9 Praktikant
27. maj 2004 - 15:51 #7
Avatar billede kongsbak Nybegynder
27. maj 2004 - 16:10 #8
maskinener allerede opdateret med SP og det virker delvist med AltGr+Ctrl
så det er højst sansynligt mit tastetur der er noget galt med.
men uanset hvad
tak for hjælpen
Avatar billede kongsbak Nybegynder
27. maj 2004 - 16:12 #9
words er allerede installeret med SP1
og @ virker delvist med AltGr+Ctrl
så det er sansynligvis mit keaboard der er noget galt med
men uanset hvad
tak for hjælpen
Avatar billede jkrons Professor
27. maj 2004 - 17:54 #10
Hvis det er dit tastatur, der er noget galt med, burde du jo have problemet i alle programmer. Hvad mener du med, at det virker delvist?