Avatar billede popstar Nybegynder
26. maj 2004 - 09:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fletning af oplysninger

Jeg har følgende:

- En skabelon som et word dokument
- En excel fil med data. Dataen består af navn, addr. m.m. og hver linje har et ID nr. fx 415

Nu vil jeg gerne kunne skrive i min word fil fx i et felt. "415" og vupti, så skal den hente al data over i min word fil, hvor jeg har bestemt det skal stå... kan man det uden at bruge "brevfletning"?

vh Pop
Avatar billede xtcy Nybegynder
26. maj 2004 - 09:56 #1
F1
der kan du finde det meste.. ;)
Avatar billede popstar Nybegynder
26. maj 2004 - 09:58 #2
Man kan ikke give word point ;0)

Ellers godt forslag!
Avatar billede xtcy Nybegynder
26. maj 2004 - 10:13 #3
hehehe ja sådan går det...
men man kan jo næsten altid finde det man skal bruge ved hjælp af F1.
Avatar billede popstar Nybegynder
26. maj 2004 - 10:15 #4
Jeg kigger og kigger og kigger... men funktionen er ikke til at finde!
Avatar billede xtcy Nybegynder
26. maj 2004 - 10:30 #5
www.microsoft.com hehhe.. der kan du sikkert finde den så..
eller find nogle tutorials via google.com
Avatar billede kkc Nybegynder
26. maj 2004 - 12:16 #6
Så vidt jeg kan se ud fra dine ønsker skal der programmeres en del i VBA for at løse dit problem.
(xtcy => det finder du ikke noget om under F1 tasten)