Avatar billede mick Nybegynder
25. maj 2004 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aftale mellem website og annoncør

Jeg har en godt besøkt nisje-site med en omsetning fra salg af bannerannoncer på ca. 130.000 kr. i 2003. Efter nogle lidt uheldige diskutioner med et par af mine annoncører ser jeg nu helt klart behovet for at have en standard aftale som både jeg og annoncør må signere ved aftaleindgåelse.

Men hvad bør denne aftale indeholde?. Den bør sige noget om mine/sitens forpliktelser og annoncørens rettigheder men jeg ved ikke helt hvad der bør tages med for at aftalen skal blive juridisk "vandtæt" for begge parter.

Nogle som har gode forslag? eller måske en tilsvarende aftaletekst jeg kan se på.
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. maj 2004 - 20:45 #1
Så vidt jeg ved skal du kigge nærmere på de standart kontraker der er udviklet på baggrund af dette... mener den hedder K18, og er offentlig tilgængelig... benytter du den, går du ikke helt forkert i byen...

Prøver lige at finde et link...
Avatar billede ferdinand.k Mester
27. maj 2004 - 00:43 #3
er det noget der kan bruges, eller ???