Avatar billede moun Nybegynder
25. maj 2004 - 15:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogen hajer til CS?

Jeg har et problem som er meget irriterende. Hver gang jeg, eller en anden person skyder en mand, bliver manden bare stående, nærmest svævende i luften. Dette resulterer så i, at banen til sidst er fyldt op med personer som svæver, og det er ikke til at kende forskel på levende og døde.

På forhånd tak
-Emil
Avatar billede php Novice
25. maj 2004 - 15:51 #1
Det er fordi personen er gået ud af spillet men ik har diconnectet endnu.!
Avatar billede moun Nybegynder
25. maj 2004 - 15:58 #2
hmm, har åbenbart formuleret mig uklart. Hver gang jeg dræber en mand, ligger han sig ikke på jorden. Han bliver bare stående i den position han blev skudt i. Det betyder så, at der tilsidst kan være 10 modeller rundt om i banen, som egentlig er døde, men stadigvæk "svæver". Har ikke noget at gøre med at personen ik har disconnectet endnu :), men tak for svaret alligevel :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. maj 2004 - 18:49 #3
Døde folk svæver da gør de ikke ?

Eller rettere har hørt om folk der svæver, hvis de bliver skudt rigtigt. Det noget med kuglen og tyndte kraften at gøre.

Har så også hørt at jo flere kugler du plykker på en mand, jo mere kommer han til at veje, så kan du give ham 200-300 skud, så vil han være tung nok til at ligge sig på jorden. Så det kunne du prøve næste gang.

Eller endnu bedre prøv at spørge et sted som er lavet til CS. Så vil du nok få noget hurtigere hjælp. Jeg er temmelig sikker på sådan et sted findes......
Avatar billede osborne Nybegynder
26. juni 2004 - 20:32 #4
Hvad er CS ? .. da du har skrevet spørgsmålet her under Programmer > 3D > Andre .. så troede jeg umiddelbart det var Character Studio du snakkede om :-D
Avatar billede adema Nybegynder
31. juli 2004 - 16:17 #5
misko, bare geninstaller cs. det er en modelfejl